نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۸

فیلم Spider-Man: Far From Home کمی زودتر اکران خواهد شد

کمپانی سونی پیکچرز از تغییر زمان اکران فیلم Spider-Man: Far From Home خبر داد و این فیلم قرار است چند روز زودتر از زمان اعلام شده اکران شود. 

ماه دی گذشته بود که سرانجام کمپانی سونی پیکچرز و مارول استودیو اولین تیزر تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) را منتشر کردند که این تریلر با استقبال بسیار گسترده طرفداران نیز مواجه شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) قرار است کمی زودتر از زمان اعلام شده اکران شود. پیش از این دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) برای اکران در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده بود و حال کمپانی سونی پیکچرز اعلام کرد که این فیلم ابرقهرمانی قرار است سه روز زودتر و در تاریخ ۲ جولای ۲۰۱۹ (۱۱ تیر ۱۳۹۸) اکران شود. اگرچه سونی دلیل این تغییر را اعلام نکرده، اما قابل انتظار است که سونی به دنبال استفاده از پتانسیل فروش این فیلم در روز ۴ جولای (۱۳ تیر) که روز استقلال آمریکا است، باشد که پیش از این شاهد چنین تصمیماتی بوده‌ایم.

اتفاقات فیلم Spider-Man: Far From Home پس از رویداد فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) و فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) جریان خواهد داشت و دنباله فیلم Spider-Man قرار است اولین فیلم فاز چهارم دنیای سینمایی مارول باشد که پس از اکران این فیلم، قابل انتظار است که از فاز چهارم مارول رسما رونمایی شود. علاوه بر این، تصویر جدیدی از فیلم Spider-Man: Far From Home منتشر شده که در این تصویر مرد عنکبوتی را با لباس مخفی کاری و سیاه رنگش مشاهده می‌کنیم که در این تصویر شاهد حضور نیک فیوری و ماریا هیل نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Spider-Man: Far From Home

تام هالند، جیک جیلنهال، زندیا، جیکوب باتالون، مریسا تومه، مایکل کیتون، ساموئل ال جکسون، کوبی اسمالدرز، گوئینت پالترو، نومان اکار، مارتین استار، تونی ریوولوری، انگوری رایس، رمی هی و جی.بی اسموو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Far from Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند قسمت اول، کارگردانی دنباله فیلم Spider-Man نیز بر عهده جان واتس، بوده است و کریس مک‌کنا و اریک سامرز وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده