نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۸

دومین تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home احتمالا آخر هفته پخش می‌شود

دومین تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home قرار است طی این هفته منتشر شود که احتمالا حاوی اسپویل از فیلم Avengers: Endgame خواهد بود.

ماه دی گذشته بود که سرانجام کمپانی سونی پیکچرز و مارول استودیو اولین تیزر تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) را منتشر کردند که به نظر می‌رسد داشتن ارتباط داستانی این فیلم با فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) باعث شده که تا به امروز تریلر دیگری از این فیلم مورد انتظار تابستان امسال منتشر نشود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از دومین تریلر دنباله فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) منتشر شده است. به‌تازگی وب‌سایت تریلرترک از ثبت تریلر جدید این فیلم در BBFC که سازمان رتبه بندی سنی محصولات سرگرمی در بریتانیا است، خبر داده است. طبق این اطلاعات، مدت زمان دومین تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home حدود ۲ دقیقه و ۳۵ ثانیه خواهد بود که این تریلر حاوی یک نسخه کوتاه‌تر که نسخه بین المللی آن است، نیز هست که مدت زمان‌ آن ۲ دقیقه و ۲ ثانیه اعلام شده است:

Spider-Man: Far From Home

Spider-Man: Far From Home

همچنین برادران روسو در برنامه صبح بخیر آمریکا یا GMA اعلام کردند که از فردا صحبت در مورد اتفاقات فیلم Avengers: Endgame آزاد خواهد بود که بسیاری اعتقاد دارند که آن‌ها به دومین تریلر دنباله فیلم Spider-Man اشاره کرده‌اند که احتمالا حاوی اسپویل از این فیلم خواهد بود. با اینکه به نظر می‌رسید باید در روز دوشنبه این هفته منتظر انتشار دومین تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home باشیم، اما برنامه Jimmy Kimmel Live (جیمی کیمل لایو) به‌تازگی برنامه این هفته خود را اعلام کرده که در روز پنج شنبه شاهد حضور بازیگران این فیلم خواهیم بود. طبق این اطلاعات، در برنامه روز پنج شنبه (بامداد جمعه به وقت تهران) بازیگران دنباله فیلم مرد عنکبوتی مثل تام هالند، جیک جیلنهال، زندیا، جیکوب باتالون و کوبی اسمالدرز، حضور خواهند داشت که قابل انتظار است در طول برنامه دومین تریلر این فیلم نیز منتشر شود، اما این موضوع هنوز رسما تایید نشده و ممکن است این تریلر کمی زودتر منتشر شود. علاوه بر این، مجله توتال فیلم تصویر جدیدی از فیلم Spider-Man: Far From Home را منتشر کرده که به نظر می‌رسد پیتر پارکر که ظاهرا از وجود لباس مرد عنکبوتی در چمدان خود خبر ندارد، در فرودگاه دچار دردسر شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Spider-Man: Far From Home

فیلم Spider-Man: Far From Home برای اکران در تاریخ ۲ جولای ۲۰۱۹ (۱۱ تیر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده