نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱

اولین تریلر فیلم Sonic the Hedgehog منتشر شد

کمپانی پارامونت پیکچرز سرانجام امروز اولین تریلر رسمی فیلم Sonic the Hedgehog را منتشر کرد تا کابوس طرفداران سونیک به حقیقت بپیوندد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی فیلم Sonic the Hedgehog (سونیک خارپشت) منتشر شده است. به‌تازگی تصویری فاش شده بود که گفته می‌شد این تصویر از اولین تریلر این فیلم گرفته شده و امروز قرار است اولین تریلر فیلم Sonic (سونیک) منتشر شود. حال کمپانی پارامونت پیکچرز امروز اولین تریلر رسمی این فیلم لایو اکشن/انیمیشن را منتشر کرد تا این شایعه را تایید کند. در این تریلر شاهد معرفی شخصیت سونیک هستیم که ظاهر او باعث جنجال زیادی شده و ظاهرا سازندگان فیلم چندان توجه‌ زیادی به بازخوردها نداشته‌اند و همان نسخه فاش شده را در تریلر شاهد بودیم. همچنین ظاهر شخصیت شرور و منفی دکتر روباتنیک با بازی جیم کری، نیز مانند تصویر فاش شده بود، اما در پایان تریلر شاهد ظاهر کلاسیک‌تر این شخصیت بودیم که ظاهرا اتفاقات فیلم قرار است در دنیای بازی سونیک نیز جریان داشته باشد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این تریلر، پارامونت دو پوستر جدید از فیلم Sonic the Hedgehog را نیز منتشر کرده که تمرکز هر دو پوستر روی شخصیت سونیک است و یکی از این دو پوستر، پوستر بین المللی فیلم لایو اکشن سونیک است. شما در ادامه می‌توانید این ۲ پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر فیلم Sonic the Hedgehog

پوستر فیلم Sonic the Hedgehog

جیمز مارسدن در نقش تام د کاپ (Tom the Cop) یا تام واچوفسکی، بن شوارتز در نقش سونیک (صداپیشگی)، جیم کری در نقش دکتر اگمن (روباتنیک)، تیکا سامپتر، آدام پالی، دبس هاوارد، نیال مک‌دوناف و ناتاشا روتول، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Sonic the Hedgehog حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم Sonic بر عهدهجف فاولر بوده است و تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool (ددپول) و فیلم Terminator: Dark Fate (ترمیناتور: سرنوشت تاریک)، نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در این فیلم حضور دارد. 

فیلم Sonic the Hedgehog برای اکران در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده