نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۲

سریال انیمیشنی جدید Sonic the Hedgehog به طور اتفاقی تایید شد

به نظر می‌رسد که مدیر تولید سریال Sonic Mania Adventures به طور اتفاقی ساخت سریال انیمیشنی جدید Sonic the Hedgehog را تایید کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که ساخت سریال انیمیشنی جدیدی براساس مجموعه Sonic the Hedgehog (سونیک خارپشت) تایید و اعلام شده است. مدیر تولید سریال Sonic Mania Adventures که یک انیمیشن سریالی براساس مجموعه محبوب سونیک (Sonic) است، به‌تازگی تصاویری را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده که به نظر می‌رسد که طور اتفاقی ساخت سریال انیمیشنی Sonic the Hedgehog را تایید کرده است. با این حال، او مدت کوتاهی بعد کمی پست خود را تغییر داد که به نظر می‌رسد به دستور کمپانی سگا (SEGA) بوده باشد، اما در این تصویر شاهد هشتگ انیمیشن و Sonic the Hedgehog نیز هستیم که ظاهرا به سریال Sonic the Hedgehog اشاره دارد. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را که دفتر کمپانی سگا را نشان می‌دهد، مشاهده کنید:

Sonic the Hedgehog

Sonic the Hedgehog

توصیف این دو تصویر پیش از این متفاوت بود و او پیش از تغییر متن خود به این متن که اشاره‌ای به حضورش در دفتر سگا و گرفتن عکس با شخصیت‌های مجموعه سونیک دارد، گفته بود که او حال کار روی سریال دیگری براساس این خارپشت آبی رنگ است. با این حال، هشتگ‌های زیر تصویر به نظر می‌رسد که تغییری نکرده است و احتمالا سگا در نظر دارد تا پیش از رسمی شدن ساخت انیمیشن Sonic the Hedgehog، از فاش شدن آن جلوگیری کند که این تلاش فعلا موفقیت آمیز نبوده است. با توجه به هشتگ‌ها مختلفی که به شخصیت‌های مجموعه سونیک اشاره دارد، به نظر می‌رسد که باید شاهد حضور شخصیت‌های مجموعه سونیک در سریال Sonic the Hedgehog باشیم.

در حال حاضر کمپانی پارامونت پیکچرز در حال ساخت فیلم Sonic the Hedgehog که یک فیلم لایو اکشن/انیمیشن خواهد بود، است که در این فیلم بازیگرانی چون جیمز مارسدن، بن شوارتز، جیم کری، تیکا سامپتر، دبس هاوارد و ناتاشا روتول، حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. فیلم Sonic the Hedgehog قرار است در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. 


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده