نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۹

صداپیشه شخصیت سونیک در فیلم Sonic The Hedgehog مشخص شد

بن شوارتز صداپیشگی شخصیت محبوب سونیک را در فیلم Sonic The Hedgehog (سونیک خارپشت) کمپانی پارامونت پیکچرز، بر عهده خواهد داشت.

بن شوارتز، بازیگر، کمدین و نویسنده آمریکایی، صداپیشگی شخصیت سونیک را در فیلم Sonic The Hedgehog (سونیک خارپشت) کمپانی پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) بر عهده خواهد داشت. طبق منابع سایت وِرایتی، بن شوارتز ۳۶ ساله به‌عنوان صداپیشهٔ شخصیت اصلی فیلم Sonic The Hedgehog انتخاب شده است و این هنرمند آمریکایی در اکانت توییتر خود این خبر را تأیید کرده است. بن شوارتز در رابطه با صداپیشگی شخصیت سونیک چنین گفته است:

من عاشق این شخصیت ماندگار و تکرارنشدنی آبی‌رنگ هستم. از حضور در این فیلم بسیار هیجان‌زده‌ام؛ فیلم عالی و سرگرم‌کننده‌ای خواهد بود. با دویدن و تکان دادن مکرر انگشتم و هر گامی را با اشتیاق برداشتن، برای حضور در این فیلم تمرین کرده‌ام؛ باید خیلی سریع باشم!

اگر گزارش سایت وِرایتی صحت داشته باشد که با توییت بن شوارتز این گونه به نظر می‌رسد، این هنرمند در بخش صداپیشگی این فیلم حضور خواهد داشت و به نوعی همکار بازیگرانی چون جیم کری، جیمز مارسدن و تیکا سامپتر خواهد شد. جیم کری با حضور احتمالی در فیلم Sonic The Hedgehog، نقش شخصیت دکتر اگمن (Dr. Eggman) که با نام روباتنیک (Robotnik) هم شناخته می‌شود و معروف‌ترین دشمن سونیک در بازی‌های ویدئویی مرتبط با این شخصیت است را ایفا خواهد کرد. جیمز مارسدن هم نقش دوست شخصیت سونیک، یعنی نقش تام د کاپ (Tom the Cop) را ایفا خواهد کرد و اولین تصاویر مرتبط با این شخصیت و فیلم سونیک نیز چندی پیش منتشر شد. هنوز اطلاعات چندانی از نقشی که تیکا سامپتر قرار است در فیلم Sonic The Hedgehog ایفا کند، منتشر نشده است.

بن شوارتز سابقهٔ درخشانی در صداپیشگی دارد و از معروف‌ترین نقش‌هایی که وی صداپیشگی آن‌ها را بر عهده داشته است می‌توان به شخصیت دیوی داک در نمایش جدید Duck Tales (داک تیلز) کمپانی والت دیزنی (Walt Disney) اشاره کرد. وی همچنین صداپیشگی شخصیت روتاباگا رابیتوویتز را در سریال BoJack Horseman (بوجک هورسمن) شبکه نتفلیکس، انجام داده است.

کارگردانی فیلم Sonic The Hedgehog بر عهده جف فاولر خواهد بود و تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool (ددپول) و فیلم Terminator 6 (ترمیناتور ۶)، نیز به‌عنوان تهیه‌کنندهٔ اجرایی در این فیلم حضور دارد. پاتریک کیسی و جاش میلر، نویسندگان سریال Golan the Insatiable نیز وظیفه نگارش فیلمنامه فیلم Sonic The Hedgehog را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Sonic the Hedgehog قرار است در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۴ آبان‌ماه ۱۳۹۸) اکران شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده