نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۷

احتمال حضور تیکا سامپتر در فیلم Sonic the Hedgehog

تیکا سامپتر، بازیگر نقش شخصیت آنجلا پایتون در فیلم Ride Along، در حال مذاکره برای حضور در فیلم لایو اکشن Sonic the Hedgehog (سونیک خارپشت) است.

تقریباً ۶ ماه پیش بود که اعلام شد کمپانی پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) حق ساخت فیلم سونیک، شخصیت محبوب و دوست‌داشتنی دنیای بازی‌های ویدیویی را خریداری کرده است. این فیلم بر اساس شخصیت‌های بازی ویدئویی محبوب سگا ساخته می‌شود. حال در گزارشی جدید، سایت وِرایتی اعلام کرد که تیکا سامپتر، بازیگر، مدل و تهیه‌کنندهٔ آمریکایی، در حال مذاکره برای ایفای نقشی در فیلم لایو اکشن Sonic the Hedgehog (سونیک خارپشت) است. طبق این گزارش، تیکا سامپتر قرار است نقش اصلی زن داستان این فیلم را ایفا کند و نقش روبه‌روی جیمز مارسدن، بازیگر نقش شخصیت تدی فلود در مجموعهٔ تلویزیونی محبوب Westworld (وست‌ورلد) را بر عهده داشته باشد.

در فیلم جدید شخصیت سونیک به جنگ شخصیت شیطانی دکتر روبوتنیک خواهد رفت. شخصیت سونیک در صحنه‌های کوتاهی در دو فیلم Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 (رالف اینترنت را خراب می‌کند: رالف خرابکار ۲) و Ready Player One (بازیکن شماره یک آماده)، حضور داشته است. فیلم Ready Player One که روی پرده رفت، اما انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 برای اکران در تاریخ ۲۱ نوامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آبان‌ماه ۱۳۹۷)‌ برنامه‌ریزی شده است.

Sonic

طبق گزارشی که چند ماه پیش سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده بود، تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool (دِدپول) و همچنین قسمت ششم مجموعه Terminator (ترمیناتور)، به‌عنوان مدیر اجرایی مراحل تولید فیلم سونیک با این پروژه همکاری خواهد داشت. همکار قدیمی تیم میلر، جف فاوئلر نیز به‌عنوان کارگردان فیلم لایو اکشن سونیک انتخاب شده است. جف فاوئلر در ساخت فیلم Where the Wild Things Are (جایی که موجودات وحشی هستند) با تیم سازنده در زمینهٔ تحقیق و توسعه همکاری داشت. وی سابقهٔ کارگردانی فیلم کوتاه و کمدی Gopher Broke را نیز در کارنامه کاری خود دارد که فیلمنامهٔ این فیلم کوتاه را جف فاوئلر و تیم میلر با همکاری یکدیگر نوشتند. پاتریک کیسی و جاش میلر، نویسندگان سریال Golan the Insatiable نیز کار نوشتن فیلمنامهٔ فیلم Sonic the Hedgehog را بر عهده دارند. از دیگر افرادی که در تیم سازندگان فیلم لایو اکشن سونیک حضور دارند می‌توان به توبی آشر اشاره کرد. وی مدیریت اجرایی فیلم‌های همچون Battle: Los Angeles (نبرد لس آنجلس) و The Green Hornet (زنبور سبز) را بر عهده داشته است. نیل اچ. موریتز، تهیه کننده مجموعه فیلم‌های Fast and Furious (سریع و خشمگین)، Evan Almighty (ایوان قادر مطلق) و 21Jump Street (خیابان جامپ شماره بیست‌ویک)، نیز به عنوان تهیه‌کننده در فیلم Sonic the Hedgehog حضور خواهد داشت. از دیگر تهیه‌کنندگان این فیلم می‌توان به دیمیتری جانسن و دان جی‌وونز اشاره کرد.

دنیای شخصیت سونیک تنها محدود به بازی‌های ویدئویی نبوده و کتاب‌های کمیک این شخصیت نیز در سال ۱۹۹۳ به بازار عرضه شده است. انیمیشن سینمایی شخصیت سونیک نیز در سال ۱۹۹۶ ساخته شد و چند انیمیشن تلویزیونی نیز بر اساس شخصیت این جوجه‌تیغی دوست‌داشتنی روی آنتن رفته است. فیلم کمپانی پارامونت پیکچرز اولین لایو اکشن مربوط به شخصیت سونیک خواهد بود.

خالق مجموعه بازی‌های سونیک، یوجی ناکا است. سونیک در تمامی نسل‌های مختلف کنسولی حضور داشته است و تا به امروز بیش از ۱۰۰ بازی از این سری محبوب برای پلتفرم‌های مختلف ساخته شده است. یکی از جدیدترین بازی‌های ساخته‌شده از شخصیت سونیک، بازی Sonic Mania بود و این بازی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر شد. 

گفتنی است فیلم Sonic the Hedgehog قرار است در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۴ آبان‌ماه ۱۳۹۸) اکران شود.

 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده