نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۴

دومین تریلر رسمی بازسازی فیلم Pet Sematary منتشر شد

کمپانی پارامونت پیکچرز دومین تریلر رسمی فیلم Pet Sematary، جدیدترین اقتباس سینمایی از رمان‌های ترسناک استیون کینگ را منتشر کرد.

ماه مهر امسال بود که کمپانی پارامونت پیکچرز اولین تریلر بازسازی فیلم Pet Sematary (قبرستان حیوانات خانگی) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد اولین تصاویر از اتفاقات جدیدترین اقتباس سینمایی از رمان‌های استیون کینگ بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دومین تریلر رسمی این فیلم ترسناک مورد انتظار منتشر شده است. در دومین تریلر فیلم Pet Sematary شاهد تصاویر جدید بسیاری هستیم که البته ممکن است این تصاویر بخش زیادی از اتفاقات فیلم را نیز برای شما فاش کند و در صورتی که دوست ندارید بخش زیادی از داستان و اتفاقات فیلم برای شما فاش شود، پیشنهاد می‌کنیم که این تریلر را تماشا نکنید

در دومین تریلر فیلم Pet Sematary شاهد نقل مکان خانواده کرید به خانه جدید خود در نزدیکی جنگل قدیمی هستیم که در آن کودکان خانواده‌های محلی داستان‌هایی را در مورد دفن کردن حیوانات خانگی در یک گورستان موقت، تعریف می‌کنند. یک تراژدی بزرگ برای خانواده کرید رخ می‌دهد و در ادامه شاهد اتفاقات بسیار تاریک و فراطبیعی برای خانواده کرید هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

جیسون کلارک در نقش دکتر لوییس کرید، جان لیسگو در نقش جاد کرندال، امی سیمتز در نقش ریچل کرید، هوگو لووی به‌همراه لاووا هر دو در نقش گیج کرید و جتی لارنس در نقش الی کرید، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Pet Sematary حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کوین کولش و دنیس ویدمایر، کارگردان فیلم Starry Eyes (چشم‌های درخشان) و فیلم Absence (فقدان)، کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از مت گرینبرگ و دیوید کایگانیچ، بر عهده داشته‌اند. پیش از این، در سال ۱۹۸۹ فیلم Pet Sematary تولید شده و به روی پرده‌های سینما رفته بود که عملکرد چندان موفقی را در نزد منتقدان و تماشاگران نداشت.

فیلم ترسناک Pet Sematary برای اکران در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است. علاوه بر فیلم قبرستان حیوانات خانگی، فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم) دیگر فیلم اقتباس شده از رمان‌های ترسناک استفن کینگ است که دنباله فیلم It (آن) قرار است در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۵ شهریور ۱۳۹۸) اکران شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده