نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

اولین تریلر فیلم ترسناک Pet Sematary منتشر شد

کمپانی پارامونت پیکچرز اولین تریلر رسمی بازسازی فیلم Pet Sematary (قبرستان حیوانات خانگی) را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر بازسازی فیلم Pet Sematary منتشر شده است. همانطور که کمپانی پارامونت پیکچرز اخیرا وعده داده بود، اولین تریلر این فیلم ترسناک که اقتباسی از رمانی ترسناک به همین نام اثر استیون کینگ است، منتشر شد که در آن شاهد تصاویر رسمی بسیاری از اتفاقات این بازسازی هستیم. در طول تریلر شاهد نقل مکان خانواده کرید به یک خانه در بیرون شهر هستیم که یک قبرستان در نزدیکی آن قرار دارد. با این حال، ورود آن بدون حادثه نبوده و بلافاصله شاهد عبور یک کامیون از کنار آن‌ها هستیم. در ادامه اولین تریلر فیلم Pet Sematary تصاویر دیگری از جمله زنده شدن مردگان، رفتن به قبرستان و تلاش خانواده کرید برای مقابله با این اتفاقات عجیب هم نمایش داده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر تریلر، پوستر اختصاصی فیلم Pet Sematary برای بازار بین المللی نیز منتشر شده است که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Pet Sematary Poster

جیسون کلارک در نقش دکتر لوییس کرید، جان لیسگو در نقش جاد کرندال، امی سیمتز در نقش ریچل کرید، هوگو لووی به‌همراه لاووا هر دو در نقش گیج کرید و جتی لارنس در نقش الی کرید، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Pet Sematary حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کوین کولش و دنیس ویدمایر که بیشتر برای کارگردانی فیلم Starry Eyes (چشم‌های درخشان) و فیلم Absence (فقدان) شناخته شده‌اند، کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از مت گرینبرگ و دیوید کایگانیچ، بر عهده داشته‌اند. پیش از این، در سال ۱۹۸۹ فیلم Pet Sematary تولید شده و به روی پرده‌های سینما رفته بود. با این حال، این فیلم عملکرد خوبی را نداشت و حال به نظر می‌رسد که اقتباس جدید این رمان می‌تواند عملکرد موفق‌تری را نسبت به اقتباس اول داشته باشد.

فیلم Pet Sematary قرار است در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده