نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۵

دومین تریلر رسمی فیلم The Predator منتشر شد

شرکت فاکس قرن بیستم دومین و جدیدترین تریلر رسمی فیلم The Predator را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدید بسیاری است.

ماه اردیبهشت امسال بود که شرکت فاکس قرن بیستم سرانجام اولین تیزر تریلر فیلم The Predator (پرداتور) را منتشر کرد که در آن شاهد اولین تصاویر این فیلم علمی تخیلی و ترسناک بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دومین تریلر رسمی این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. در دومین تریلر فیلم The Predator شاهد تصاویر جدید بسیاری که شامل تصاویر بسیار خشن و خونین و همچنین صحنه‌های اکشن فیلم می‌شوند، هستیم و بیشتر با اتفاقاتی که قرار است در این فیلم مشاهده کنیم، آشنا می‌شویم. علاوه بر صحنه‌های شکار انسان‌ها توسط پرداتور، در بخشی از این تریلر شاهد مبارزه دو پرداتور نیز هستیم که یکی از این دو پرداتور اندازه بسیار بزرگ‌تر و ظاهرا قدرت بسیار بیشتر‌ی دارد. با این حال، احتمال اتحاد این دو پرداتور برای مبارزه با انسان‌ها نیز وجود دارد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر تریلر، شرکت فاکس قرن بیستم اولین پوستر رسمی فیلم The Predator را نیز منتشر کرده است که ظاهرا مبارزه دو پرداتور سرانجام خوشی برای یکی از آن‌ها ندارد، اما این تصویر ممکن است تنها جنبه تبلیغاتی داشته باشد و در فیلم شاهد صحنه دیگری از آن‌ها باشیم. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

 The Predator Poster

استرلینگ کی براون، تریوانت رودز، بوید هالبروک، الیویا مان، کیگان-مایکل کی، ایوان استراهوفسکی، آلفی آلن، آگوستو اگولرا، توماس جین و جیکوب ترمبلی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Predator حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده شین بلک، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Iron Man 3 (مرد آهنی ۳) و فیلم The Nice Guys (مردان خوب) بوده است. بلک همچنین در فیلم Predator محصول سال ۱۹۸۷، به ایفای نقش پرداخته بود. بلک به‌همراه فرد دکر کار نوشتن فیلمنامه فیلم The Predator را نیز بر عهده داشته است.

فیلم The Predator قرار است در تاریخ ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸ (۲۳ شهریور ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده