نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

تاخیر اکران دو فیلم Alita: Battle Angel و The Predator؛ اعلام تاریخ اکران فیلم Death on the Nile

فاکس قرن بیستم از عقب افتادن تاریخ اکران دو فیلم Alita: Battle Angel و The Predator و مشخص شدن تاریخ اکران فیلم Death on the Nile خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فاکس قرن بیستم از عقب افتادن اکران دو فیلم و مشخص شدن تاریخ اکران یک فیلم دیگرش خبر داده است. این کمپانی اعلام کرد که فیلم Alita: Battle Angel (آلیتا: فرشته جنگ) به تهیه کنندگی جیمز کامرون که در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۰ جولای ۲۰۱۸ (۲۹ تیر ۱۳۹۷) اکران شود، قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) روی پرده‌های سینما برود. در این تاریخ، این فیلم باید با فیلم‌هایی چون فیلم Aquaman (آکوامن) از کمپانی برادران وارنر، فیلم Bumblebee (بامبل بی) از کمپانی پارامونت و فیلم Holmes and Watson (هلمز و واتسون) از کمپانی سونی پیکچرز، رقابت کند. رزا سلزار، کریستف والتس، ماهرشالا علی، اد اسکرین، لانا کاندر، میشل رودریگز، جکی ارل هیلی، ایزا گونزالس، کین جانسون، جرج لندبورگ جونیور و مارکو زارور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Alita: Battle Angel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این بر عهده رابرت رودریگز، کارگردان فیلم Sin City (شهر گناه)، بوده است.

The Predator Cast

ماه آذر امسال، کمپانی فاکس قرن بیستم اولین تریلر فیلم Alita: Battle Angel را منتشر کرده بود. علاوه بر این، کمپانی فاکس قرن بیستم اعلام کرد که فیلم The Predator (درنده) که در ابتدا قرار بود در تاریخ ۳ آگوست ۲۰۱۸ (۱۲ مرداد ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود، حال قرار است در تاریخ ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸ (۲۳ شهریور ۱۳۹۷) اکران شود. در این تاریخ، این فیلم باید با فیلم‌هایی چون فیلم Alpha (آلفا) از کمپانی سونی پیکچرز و فیلم Fighting with My Family از کمپانی MGM در گیشه رقابت کند. فیلم The Darkest Minds، دیگر فیلم کمپانی فاکس قرن بیستم که قرار بود در این تاریخ اکران شود، قرار است به‌جای فیلم The Predator در تاریخ ۳ آگوست ۲۰۱۸ (۱۲ مرداد ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. کارگردانی این فیلم بر عهده شین بلک، کارگردان فیلم‌هایی چون مرد آهنی ۳ (Iron Man 3) و مردان خوب (The Nice Guys)، بوده است.

استرلینگ کی براون، تریوانت رودز، بوید هالبروک، الیویا مان، کیگان-مایکل کی، ایوان استراهوفسکی، آلفی آلن، آگوستو اگولرا، توماس جین و جیکوب ترمبلی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Predator حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین کمپانی فاکس قرن بیستم تاریخ اکران فیلم Death on the Nile (مرگ روی نیل) را که دنباله فیلم Murder on the Orient Express (قتل در قطار سریع‌السیر شرق) است، تایید و اعلام کرده است. این فیلم برای اکران در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. در این تاریخ، این فیلم باید با فیلم James Bond 25 (جیمز باند ۲۵) از کمپانی سونی پیکچرز و فیلم  Noelle (نوئل) از کمپانی والت دیزنی رقابت کند. فیلم Death on the Nile براساس یک رمان جنایی به‌همین نام از آگاتا کریستی و مجموعه پوآرو است که برای اولین‌بار در سال ۱۹۳۷ منتشر شد.

Murder on the Orient Express

در این رمان، پوآرو برای تعطیلات به مصر سفر می‌کند. در طول این سفر، یک قتل در کشتی‌ای در رودخانه نیل که پوآرو نیز در آن حضور داشته است، رخ می‌دهد. حال پوآرو باید راز و معمای مرگ این دختر ثروتمند را کشف کند. در فیلم Death on the Nile کنت برانا قرار است بار دیگر نقش هرکول پوآرو را بازی کند و انتظار می‌رود که کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده داشته باشد. مایکل گرین نیز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده خواهد داشت. او پیش از این کار نوشتن فیلمنامه فیلم Murder on the Orient Express را بر عهده داشته است. همچنین کمپانی فاکس قرن بیستم اعلام کرد که انیمیشن Foster (فاستر) از استودیو بلو اسکای نیز در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ۱۳۹۹) اکران خواهد شد و در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد این انیمیشن در دسترس نیست.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده