نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۵

اولین تیزر تریلر فیلم The Predator منتشر شد

شرکت فاکس قرن بیستم سرانجام اولین تیزر تریلر فیلم The Predator (پرداتور) را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت فاکس قرن بیستم اولین تیزر تریلر فیلم The Predator را منتشر کرده است. در این تریلر که زمان آن حدود ۱ دقیقه و ۴۷ ثانیه است، شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم مورد انتظار هستیم که در طول آن بازگشت بیگانگان فضایی نمایش داده می‌شود و با شخصیت‌های اصلی فیلم نیز بیشتر آشنا می‌شویم. با این حال، شاید مهم‌ترین بخش اولین تریلر فیلم The Predator بازگشت شکارچیان بیگانه باشد که طبق خلاصه داستان فیلم، این موجودات با DNA تقویت‌شده، قوی‌تر، باهوش‌تر و مرگبارتر از گذشته شده‌اند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این، فاکس قرن بیستم و مجله امپایر تصاویر جدیدی از فیلم The Predator را منتشر کرده‌اند که در این تصاویر شاهد حضور شخصیت‌های اصلی فیلم و بیگانگان فضایی هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

The Predator Image

استرلینگ کی براون، تریوانت رودز، بوید هالبروک، الیویا مان، کیگان-مایکل کی، ایوان استراهوفسکی، آلفی آلن، آگوستو اگولرا، توماس جین و جیکوب ترمبلی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Predator حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده شین بلک، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Iron Man 3 (مرد آهنی ۳) و فیلم The Nice Guys (مردان خوب) بوده است. بلک همچنین در فیلم Predator محصول سال ۱۹۸۷، به ایفای نقش پرداخته بود. بلک به‌همراه فرد دکر کار نوشتن فیلمنامه فیلم The Predator را نیز بر عهده داشته است.

فیلم The Predator قرار است در تاریخ ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸ (۲۳ شهریور ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده