نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵

تریلر جدید فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom با محوریت ورود دایناسورها به شهر

شرکت یونیورسال پیکچرز تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت یونیورسال پیکچرز تریلر کوتاه جدیدی از فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده) را که در اصل یک تبلیغ تلویزیونی است، منتشر کرده است. در این ویدیو شاهد تصاویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار هستیم که در طول این تریلر، دکتر یان مالکوم با بازی جف گلدبلوم، صحبت می‌کند. گلدبلوم پیش از این در فیلم Jurassic Park (پارک ژوراسیک) محصول سال ۱۹۹۳ و فیلم The Lost World: Jurassic Park (جهان گمشده: پارک ژوراسیک) محصول سال ۱۹۹۷ که کارگردانی این دو فیلم بر عهده استیون اسپیلبرگ بوده است، نقش یان مالکوم را بازی کرده بود. در پایان تریلر شاهد ورود تی‌رکس به یک پارک تفریحی هستیم که در ادامه در مقابل یک شیر شروع به غرش می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تبلیغ تلویزیونی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

کریس پرت در نقش اوون گردی، برایس دالاس هاوارد در نقش کلیر دارنینگ، جف گلدبلوم در نقش دکتر یان مالکوم، بی‌دی ونگ در نقش دکتر هنری وو، جیمز کرامول در نقش بنجامین لاکوود، دنیلا پیندا در نقش زیا رودریگز، توبی جونز در نقش گانر اورسال، ریف اسپال در نقش الی مایلز و جاستیس اسمیت در نقش فرانکلین وب، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده آنتونیا بایونا، کارگردان فیلم A Monster Calls (هیولایی فرا می‌خواند)، بوده است.

کالین ترورو و درک کانلی کار نوشتن فیلمنامه فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom را بر عهده داشته‌اند. ترورو اخیرا کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه (به‌همراه امیلی کارمایکل) فیلم Jurassic World 3 (دنیای ژوراسیک ۳) را نیز بر عهده گرفته است. اواخر ماه گذشته، سومین و جدیدترین تریلر رسمی فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom منتشر شدفیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) در سال ۲۰۱۵ به روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۱.۶ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند.

فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom برای اکران در تاریخ ۲۲ ژوئن امسال (۱ تیر) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده