نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۸

تیزر کوتاهی از فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom منتشر شد

کمپانی یونیورسال تیزر کوتاهی از فیلم دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده (Jurassic World: Fallen Kingdom) را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کالین ترورو، تهیه‌کننده فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom، تیزری کوتاه از این فیلم مورد انتظار تابستان سال آینده را در صفحه شخصی خود در توییتر منتشر کرده است. در این تیزر کوتاه، شاهد بازگشت شخصیت اوون گرادی با بازی کریس پرت، هستیم که در حال نوازش یک بچه رپتور هست. با این حال،‌ ترورو یا کمپانی یونیورسال (Universal) تاریخ دقیق و مشخصی برای انتشار اولین تریلر فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom را اعلام نکرده‌اند، اما انتظار می‌رود که اولین تریلر این فیلم هم‌زمان با اکران فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این تیزر کوتاه و بامزه را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

تاکنون اطلاعات بسیار کمی از داستان و اتفاقات فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom منتشر شده است، اما در این فیلم قرار است شاهد ماجراجویی دیگری از اوون گرادی و کلیر دارنینگ باشیم. همچنین انتظار می‌رود که یونیورسال اولین خلاصه داستان رسمی دنباله فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) را نیز منتشر کند. اتفاقات فیلم Fallen Kingdom قرار است پس از اتفاقات فیلم اول جریان داشته باشد و احتمالا شاهد دایناسورهای متفاوت و جدید بیشتری در این فیلم خواهیم بود، اما چیزی که در این تیزر مشاهده می‌کنیم این است که در فیلم قرار است شاهد بازگشت رپتورهای آموزش‌دیده نیز باشیم.

آنتونیا بایونا، کارگردان فیلم‌های موفقی چون غیرممکن (The Impossible)، یتیم‌خانه (The Orphanage) و هیولایی فرا می‌خواند (A Monster Calls)، کارگردانی فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom را بر عهده داشته است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کالین ترورو و درک کانلی بوده است. کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، جف گلدبلوم، جیمز کرامول، دنیلا پیندا، توبی جونز، ریف اسپال و جاستیس اسمیت از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ترورو به‌همراه فرانک مارشال، استیون اسپیلبرگ و پت کراولی نیز به‌عنوان تهیه‌کننده و تهیه‌کننده اجرایی در این فیلم حضور دارند.

فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom برای اکران در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ (۱ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده