تجربه آسانتر ریمستر Diablo 2 نسبت به بازی اصلی
تیمی که در Blizzard روی ساخت Diablo 2: Resurrected کار میکند، قصد دارد با اعمال تغییراتی نسخهی ریمستر را نسبت به نسخهی اصلی بهبود داده و بهطور کلی آن را به بازی لذتبخشتری تبدیل کند. بااینحال، آنها نمیخواهند مواردی را که باعث محبوبیت دیابلو 2 نزد بازیکنان شده، تغییر دهند و فقط برنامه دارند که تجربهی بازی را آسانتر کنند و این به این معنی نیست که نسخهی ریمستر قرار است بازی آسانتری نسبت به نسخهی اوریجینال باشد.
راب گلرانی (Rob Gallerani)، طراح ارشد Diablo 2: Resurrected در این خصوص به آیجیان میگوید: «بازیکنان بخش زیادی از تغییرات و بهبودهایی را که در تست آلفای بازی اعمال کرده بودیم، دوست داشتند و میخواستند تغییرات بیشتری را ببینند. البته که بازی هنوز در مراحل توسعه به سر میبرد و ما از منظر طراحی نیز ایدههای زیادی برای تغییرات و بهبودهای بیشتر در ذهن داریم.»
کریس اَمارال، هنرمند ارشد ریمستر دیابلو 2 اضافه میکند که آنها قول نمیدهند تمام مواردی را که بازیکنان پس از تجربهی تست آلفای بازی خواهان تغییرشان بودهاند، تغییر دهند. او در عین حال میگوید: «اگر برسر تغییر مورد خاصی با بازیکنان همنظر باشیم، آنوقت تغییراتی در آن اعمال میکنیم.» گلرانی نیز عنوان میکند: «ما نمیخواهیم بازی را آسانتر کنیم و میخواهیم به [نسخهی اصلی] وفادار بمانیم. بین ارائهی تجربهای آسانتر و سادهتر در بازی و ساخت یک بازی بهکلی راحت و آسان تفاوت وجود دارد.»
گلرانی برای شفافیت بیشتر مثالهایی میزند و میگوید مثلا آنها به بازیکنان اجازه نمیدهند تعداد نامحدودی تیرِ کمان داشته باشند یا اینونتوری خود را بزرگتر کنند، چراکه هر دوی این مثالها جزو مواردی هستند که ماهیت بازی Diablo 2 را زیر سؤال میبرند. او توضیح میدهد: «مواردی از این دست انتخابهای مهم بازیکن را از بین میبرند؛ مثلا آیا باید فلان آیتم را بردارم یا بیخیالش شوم؟ آیا الان باید به شهر برگردم یا نه؟»
Diablo 2: Resurrected برای انتشار در سال ۲۰۲۱ و روی پلتفرمهای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ برنامهریزی شده است.
نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.