// چهار شنبه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۶

برگزاری آلفای بخش تک‌ نفره ریمستر دیابلو 2 تا چند روز دیگر

بلیزارد اعلام کرده که تست آلفای بخش تک‌نفره‌ی بازی Diablo 2: Resurrected به‌زودی شروع می‌شود و تا چند روز ادامه خواهد داشت.

نسخه‌ی ریمستر بازی دیابلو 2 به نام Diablo 2: Resurrected قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۱ عرضه شود. Blizzard اخیرا گفته بود که قرار است دو مرحله‌ی آزمایشی در فاز آلفا برای این بازی برگزار شود که یکی از آن‌ها برای سنجش عملکرد بخش تک‌نفره‌ی بازی و دیگری برای بخش چندنفره است. در همین راستا، دیروز خبری از منابع کشور کره منتشر شد مبنی بر اینکه تاریخ برگزاری اولین تست آلفا مشخص شده است. حالا طبق جدیدترین اخبار، بلیزارد تاریخ فاش‌شده از منابع کره‌ای را تایید کرده و به‌صورت رسمی اعلام کرده که بازیکنان تا چند روز دیگر می‌توانند قسمت‌هایی از بخش تک‌نفره‌ی Diablo 2: Resurrected را تجربه کنند.

اولین مرحله‌ی آزمایشی در فاز آلفا قرار است پس‌فردا ۹ آوریل (۲۰ فروردین) شروع شود و تا ۱۲ آوریل (۲۳ فروردین) ادامه خواهد داشت. این مرحله فقط شامل بخش تک‌نفره می‌شود و بازیکنان در آن به دو اکت ابتدایی بازی شامل Act I: The Sightless Eye و Act II: The Secret of the Vizjerei دسترسی خواهند داشت. همچنین بازیکنان در فاز آلفا می‌توانند از سه کلاس شخصیت متفاوت شامل Brabarian ،Amazon و Sorceress استفاده کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط ثبت‌نام در این تست می‌توانید به وب‌سایت بلیزارد مراجعه کنید.

Diablo 2: Resurrected در سال ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی عرضه خواهد شد. البته تست‌های فاز آلفای بازی فقط برای کاربران پی سی در دسترس خواهد بود.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده