// پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

ویدیو مقایسه گرافیکی نسخه ریمستر دیابلو 2 با بازی اصلی

به تازگی یکی از کاربران توییتر به نام Candyland ویدیویی را منتشر کرده در جریان آن شاهد مقایسه گرافیکی Diablo 2 Resurrected با بازی اصلی هستیم.

مدتی پیش بود که بازی Diablo 2 Resurrected در جریان رویداد آنلاین بلیزکان معرفی و اعلام شد که در سال جاری میلادی برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه می‌شود. 

باتوجه‌به ویدیو منتشر شده از گیم‌پلی Diablo 2 Resurrected، به‌نظر می‌رسد با یک ریمستر عادی روبه‌رو نیستیم و تیم سازنده تغییر بصری بسیاری را روی بازی اصلی اعمال کرده است. ازاین‌رو یکی از کانال‌های یوتیوب به نام Candyland ویدیویی را منتشر کرده که در جریان آن شاهد مقایسه گرافیکی دیابلو 2 ریزرکتد با بازی اصلی هستیم.

همانطور که در ویدیو مشخص است، بلیزارد تمام تلاش خود را کرده که محیط‌ها باتوجه به تغییراتی که روی آن‌ها اعمال شده، همچنان حال‌وهوای نسخه اصلی را داشته باشد و بتواند تجربه‌ی یکسانی را ارائه دهد. کاربران زومجی در ادامه می‌توانند ویدیو مقایسه گرافیکی منتشر شده را از یوتیب تماشا کرده و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. از دیگر اخبار حول این بازی هم می‌توان‌به عدم وجود کراس‌پلی در روز انتشار اشاره کرد.

تماشا از یوتیوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده