نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۹

تصاویر فاش شده از Battlefield 6 ؛ احتمال وقوع داستان بازی در آینده

درحالیکه هنوز الکترویک آرتز نسخه جدید سری بتلفیلد را به‌صورت رسمی معرفی نکرده، اما ساعاتی پیش تصاویری که به‌نظر می‌رسد به بازی Battlefield 6 اشاره دارد، در رسانه‌ها دست‌به‌دست شده است.

اوایل سال میلادی جاری بود که شایعات پیرامون نسخه جدیدی از سری شوتر اول شخص بتلفیلد مطرح شد؛ شایعاتی مبنی‌بر اینکه بازی Bttlefield 6 قرار است دوران مدرن را به تصویر بکشد. 

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که اگرچه تا این لحظه هنوز الکترونیک آرتز، خالق سری بتلفیلد، به این حرف‌وحدیث‌ها واکنش خاصی نشان نداده، اما اطلاعات نسبتا زیادی درخصوص بخش داستانی و چندنفره بازی بتلفیلد 6 فاش شده است. 

حال در جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی افشاکنندگان پای خود را فراتر گذاشته‌اند و دو تصویر را که به‌نظر می‌رسد به بازی Bttlefield 6 ارتباط دارد منتشر کرده‌اند. یکی از دلایلی که می‌توان به درستی این تصاویر پی برد، نمایش حال‌وهوا و اتمسفر و تجهیزات مدرن در این تصاویر است که با ادعای تام هندرسون در خصوص دنیای مدرن بازی بتلفیلد 6 هم‌خوانی دارد.

پرتاب راکت در بازی Battlefield 6

در تصویر اول که کیفیت نسبتا پایینی نیز دارد از زاویه اول شخص درون کاکپیت (کابین خلبان) را نشان می‌دهد که گیمر در حال آماده شدن برای پرتاب موشک است. تصویر دوم اما به‌نظر می‌رسد از درون یک هلکوپتر بر فراز یک جزیره طوفانی گرفته شده است. باوجود اینکه اطلاعات اضافی در مورد این دو تصویر در دست نیست، اما با اطمینان می‌توان گفت که در راستای صحبت‌های قبلی هیچکدام به دنیای قدیمی و تاریخی تعلق ندارند.

جزیره طوفانی در بازی Battlefield 6

هندرسون علاوه‌بر اینکه ادعا دارد بازی Battlefied 6 جهانی مدرن و وقایع حدود ۱۰ سال آینده را به تصویر می‌کشد، اعتقاد دارد که این نسخه از بازی بدون هیچ پسوند و شماره‌ای با نام Battlefield روانه بازار خواهد شد.

براساس اطلاعات ارایه شده، گیمر در بخش داستانی بازی درکنار یک حالت Co-Op، می‌تواند از میان دو قدرت روسیه و آمریکا یکی را انتخاب کند. همانند انتظارات و سنت این چند سال اخیر استودیوی الکترونیک آرتز برای بخش چندنفره قرار است یک حالت بتل رویال به بازی خود اضافه کند.

حال باید منتظر ماند و دید سرانجام تیم سازنده برای نسخه جدید بتلفیلد چه برنامه‌‌هایی در سر دارد؟ اگر شما هم از طرفداران آثار شوتر هستید، لطفا نظرات خود درخصوص آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده