نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۰

فاش شدن اطلاعات جدید از Battlefield 6 ؛ از دوره اتفاقات بازی تا بخش داستانی انقلابی

جزئیات جدیدی از بازی معرفی نشده‌ی Battlefield 6 توسط یک منبع غیررسمی فاش شده که به تغییرات کمپین داستانی و مضامین آینده نگرانه‌ی دنیای این بازی اشاره دارد.

همان‌طور که پایین‌تر ملاحظه خواهید کرد، یکی از کاربران توییتر به نام تام هندرسون در توییت جدید خود اطلاعات جدیدی از نسخه جدید مجموعه Battlefield را ارائه کرده و در گزارش خود به جریان داشتن بازی در ۱۰ سال بعد و در شرایطی که جنگ افزارهای مدرنی مانند ریزربات‌ها، پهپادهای هوشمند و لباس‌های جنگی پیشرفته مورد استفاده قرار می‌گیرند اشاره کرده است. وی همچنین چند تصویر را به مقاله خود ضمیمه کرده که درک بهتری از جزئیات ارائه شده را به مخاطب منتقل کند.

براین‌اساس، توسعه‌دهندگان Battlefield 6 از تکنولوژی‌های جدیدی در این بازی استفاده کردند که در شرایط فعلی جهان تنها در آزمایش‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی ارتش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته باید انتظار جت‌ها، تانک‌ها و هلیکوپترهای عادی را نیز در این بازی داشته باشیم.

براساس ادعای هندرسون، ظاهراً بازی Battlefield 6 از یک کمپین داستانی «انقلابی» و کاملاً متحول شده برخوردار بوده که بازیکن را در یک تیم متخصص قرار می‌دهد. شما در ابتدای بازی تصمیم می‌گیرید تا از میان آمریکا و روسیه برای یکی از ابرقدرت‌های نظامی جهان بجنگید. ضمن اینکه کمپین بازی از یک حالت co-op نیز پشتیبانی کرده و شما می‌توانید گروهی از دوستان خود را برای تجربه بخش داستانی بازی تشکیل دهید.

بازی جدید Battlefield 6

ظاهراً هندرسون از منابع آگاه شنیده که بخش مولتی‌پلیر بازی Battlefield 6 با عنوان Battlefield 3/4 on steroids شناخته شده بزرگتر و بهتر از نسخه‌های قبلی خواهد بود. این فاش کننده‌ی اطلاعات در ادامه ادعا می‌کند که یک حالت بتل رویال نیز برای این بازی در دست ساخت است، اما احتمالاً بعد از عرضه نسخه اصلی بازی منتشر خواهد شد. ظاهراً بازیکنان در حالت بتل رویال بتلفیلد 6 می‌توانند در چهار کلاس مختلف با دسترسی به پرک‌ها و قابلیت‌های متفاوت، بازی را تجربه کنند.

درنهایت هندرسون ادعا کرده که بازی جدید بتلفیلد به‌صورت ساده با نام Battlefield معرفی خواهد شد و هیچگونه پسوند یا شماره‌ی خاصی برای شوتر جدید الکترونیک آرتز در نظر گرفته نشده است. ضمناً باید در ماه می (اردیبهشت-خرداد) انتظار معرفی این بازی را بدون ارائه جزئیات گیم‌پلی داشته باشیم. این بخش با ادعای خبرنگار نشریه Venture Beat نیز تطابق دارد.

شایعات انتشار نسخه جدید Battlefield در سال ۲۰۲۱ از ماه ژانویه شروع شد؛ جایی که هندرسون ادعا کرده بود که EA ایده‌ی توسعه یک نقشه جدید با ۱۲۸ بازیکن را در سر دارد. هندرسون در آن زمان عقیده داشت که بازی جدید و معرفی نشده‌ی بتلفیلد به احتمال زیاد از Battlefield 3 الهام گرفته که این موضوع می‌تواند طرفداران قدیمی این سری را خوشحال کند.

الکترونیک آرتز در ماه اخیر خبر همکاری توسعه‌دهندگان استودیوی کرایتریون با EA DICE سازندگان بازی معرفی نشده‌ی بتلفیلد را تأیید کرد. در همین راستا، توسعه بازی جدید Need For Speed از استودیوی کرایتریون نیز موقتاً متوقف شد تا هر دو تیم تمرکز خود را روی بازی جدید بتلفیلد بگذارند. حالا به‌نظر می‌رسد که کمتر از دو ماه دیگر تا دسترسی به اولین اطلاعات رسمی از این بازی باقی مانده است. در ادامه می‌توانید تصاویری که برای تشریح امکانات احتمالی این بازی ارائه شده را مشاهده کنید.

نظر شما درباره این خبر چیست؟


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده