// سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۶

شایعه: Battlefield 6 در دنیای مدرن جریان دارد و یک بازی بین نسلی است

تام هندرسون، یکی از فعالان شناخته‌شده‌ی صنعت بازی به‌تازگی جزئیات جدید و جالبی از Battlefield 6 فاش کرده که البته درحال‌حاضر فقط در حد شایعه هستند.

EA در اواخر ماه آوریل ۲۰۲۰ (اردیبهشت) اعلام کرده بود که استودیوی DICE در حال کار روی قسمت بعدی مجموعه‌ی Battlefield است و این بازی قرار است در سال ۲۰۲۱ منتشر شود. بااین‌حال، آن‌ها تاکنون جزئیات خاصی را از جدیدترین قسمت بتل‌فیلد به اشتراک نگذاشته‌اند و به نظر می‌رسد که دایس فعلا علاقه‌ای به اعلام اطلاعاتی از آن ندارد. حال تام هندرسون که یکی از افشاگران صنعت ویدیو گیم است و اخیرا نیز خبر از وجود یک شخصیت قابل بازی زن در GTA 6 داده بود، اطلاعاتی را از جدیدترین بتل‌فیلد در دست ساخت فاش کرده است. برخی از این اطلاعات قبلا هم توسط خود او به بیرون درز پیدا کرده بودند؛ ولی به‌نظر می‌رسد سایر آن‌ها حاوی جزئیاتی تازه باشند.

طبق گفته‌های هندرسون، Battlefield 6 قرار است یک سافت ریبوت برای کل مجموعه‌ی بتل‌فیل باشد و از Battlefield 3 الهام خواهد گرفت. پس از حال‌و‌هوای تاریخی و جنگ جهانی دو نسخه‌ی پیشین بتل‌فیلد، وقایع نسخه‌ی ششم در دنیایی مدرن و امروزی جریان خواهد داشت. هندرسون این مورد را پیش‌تر نیز در یک افشای دیگر اعلام کرده بود.

3 Battlefield

او همچنین اشاره می‌کند که Battlefield 6 (یا هر نام دیگری که درنهایت روی بازی گذاشته شود) قرار است یک بازی بین نسلی باشد. با درنظرگرفتن این نکته که قسمت جدید بتل‌فیلد احتمالا با یک‌سال فاصله از تاریخ عرضه‌ی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/سری اس عرضه خواهد شد، شاید بین نسلی بودن آن خیلی هم دور از انتظار نبوده باشد. EA برخلاف این شایعه چند وقت پیش از این صحبت می‌کرد که پیشرفت‌های فنی کنسول‌های جدید، آن‌ها را قادر می‌سازد تا Battlefield 6 را در مقیاسی بسازند که سابقا امکان خلق آن وجود نداشت و اینکه این بازی قرار است «نماینده‌ی واقعی مجموعه‌ی بتل‌فیلد در کنسول‌های نسل بعد» باشد.

باتوجه‌به صحبت‌های پیشین EA، هندرسون می‌گوید کسانی که نگران هستند که توسعه‌ی بازی برای کنسول‌های نسل هشتمی جلوی پیشرفت فنی و گرافیکی Battlefield 6 را می‌گیرد، خیال‌شان راحت باشد؛ چراکه یک تیم کاملا متفاوت و مستقل در استودیوی دایس درحال‌حاضر مشغول توسعه‌ی نسخه‌‌های نسل قبلی بازی هستند. این مورد از منابع داخلی او که از پروژه‌ی ساخت و توسعه‌ی بتل‌فیلد 6 آگاهی دارند، به‌دست آمده است. همچنین هندرسون اینگونه ادعا کرده که به‌جز تخریب‌پذیری کمتر، هیچ جنبه‌ی دیگری از Battlefield 6 قرار نیست از نسخه‌ی کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان حذف شود.

Battlefield

هندرسون در ادامه ادعا می‌کند که DICE قصد دارد نقشه‌های چندنفره‌ی بسیار وسیعی برای این بازی شوتر اول شخص بسازد که قرار است از ۱۲۸ بازیکن پشتیبانی کند. او قبلا نیز به این مورد اشاره کرده بود. اگرچه او می‌گوید که پشتیبانی از این تعداد بازیکن آنلاین لزوما به این معنی نیست که حالت‌های چندنفره‌ای با ۱۲۸ بازیکن در بازی وجود خواهند داشت؛ چراکه به نظر می‌رسد DICE هنوز هم بیشتر تمرکز خود را روی توسعه‌ی حالت‌های ۶۴ نفره گذاشته است. هندرسون سپس می‌گوید که سازندگان قصد دارند در مقطعی یک حالت بتل رویال به بازی اضافه کنند. بااین‌حال، درحال‌حاضر مشخص نیست که آیا این برنامه هنوز دنبال می‌شود یا خیر.

باتوجه‌به اینکه هیچ‌کدام از اطلاعات ارائه‌شده توسط هندرسون به‌صورت رسمی تایید نشده است، نمی‌توان درمورد درستی یا نادرستی آن‌‌ها قضاوت کرد؛ حتی با اینکه منابع او پیش‌تر نیز اطلاعات موثقی از بازی‌ها فاش کرده بودند. درهرصورت، Battlefield 6 برای انتشار در اواخر سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است و احتمالا خود EA نیز در آینده‌ی نزدیک قصد داشته باشد که جزئیاتی رسمی از این بازی مورد انتظار را با طرفداران به اشتراک بگذارد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده