// چهار شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۳

اشاره به محیط بازی Battlefield 6 در اطلاعات کشف شده

یکی از یوتیوبرهای بازی‌های ویدیویی به‌تازگی با بررسی سرنخ‌های مختلف متوجه شده که بازی بتلفیلد 6 در آسیای مرکزی جریان دارد.

در جریان دمو فنی بتلفیلد در رویداد EA Play 2020، شاهد رندر سه‌بعدی از یک کاراکتر بودیم و همچنین در بازی Battlefield 5 هم یک لباس لجندری به نام Eidolon نام دارد که بازیکنان با انجام یک چالش مخفی می‌توانند آن را آزاد کنند. این لباس حاوی یک مدال است که روی آن مختصات خاصی قرار گرفته است.

حال یکی از یوتیوبرهای بازی‌های ویدیویی به نام DANNYonPC در ردیت اعلام کرده بود که وقایع بازی بتلفیلد 6 در قزاقستان جریان دارد. درواقع وی با بررسی دمو فنی بتلفیلد و همچنین مختصات مدال لباس Eidolon متوجه شده که ‌Battlefield 6 با محوریت قزاقستان ساخته می‌شود.

متاسفانه پست این کاربر در ردیت هم‌اکنون پاک شده است. قزاقستان با جمعیت ۱۸ میلیون نفر جزو یکی از ۱۰ کشور بزرگ جهان به حساب می‌آید. ازطرفی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) و استودیو دایس (EA Dice)، به‌ترتیب ناشر و سازنده بتلفیلد، اعلام کرده بودند که در فصل بهار شاهد معرفی نسخه جدید بازی هستیم، اما تابه‌امروز آن‌چنان اخبار خاصی حول این بازی منتشر نشده است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده