نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۰

احتمال عدم عرضه بازی Battlefield 6 روی کنسول ‌های نسل هشتم

تام هندرسون، یکی از تحلیلگران فعال در حوزه صنعت بازی ویدیویی، اعتقاد دارد الکترونیک آرتز توسعه نسخه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی Battlefield 6 را لغو کرده است.

از آنجایی که همواره آثار شوتر یکی از محبوب‌ترین سبک‌های بازی‌های ویدیویی به حساب می‌آید، اکتیویژن با سری Call of Duty از یک طرف و الکترونیک آرتز و استودیوی دایس از طرف دیگر با مجموعه بتلفیلد دو قطب و رقیب اصلی در این سبک تلقی می‌شوند.

اگر از طرفداران سری بتلفیلد باشید، احتمالا اطلاع دارید که چندی پیش الکترونیک آرتز در مقام ناشر بازی، در کنفرانس مالی خود اعلام کرد که بازی Battlefield 6 در تعطیلات سال ۲۰۲۱ روانه بازار خواهد شد. 

در حالی‌که شایعاتی مطرح شده بود مبنی‌بر اینکه این نسخه درواقع یک بازی بین نسلی خواهد بود، اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد تیم سازنده بازی از انتشار آن روی دو پلتفرم PS4 و ایکس باکس وان صرف‌نظر کرده است. 

داستان از جایی نشات می‌گیرد که ساعاتی پیش تام هندرسون، یکی از تحلیلگران حوزه بازی‌های ویدیویی که سابقه خوبی هم در افشای اطلاعات درخصوص بازی بتلفیلد 6 دارد، در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که خبر دقیق و خاصی از عرضه بازی روی کنسول‌های نسل قبل دردسترس نیست. او اعتقاد دارد که این موضوع حاکی از آن است که روند توسعه این نسخه از بازی متوقف شده است.

اخیرا شایعات و حرف‌وحدیث‌هایی مبنی‌بر اینکه بازی Battlefield 6 قرار است از همان روز نخست در دسترس مشترکین سرویس گیم پس مایکروسافت قرار گیرد، منتشر شده است. هندرسون اعتقاد دارد چنانچه این اتفاق رخ دهد، احتمالا در نتیجه انحصار بازی روی کنسول‌های نسل نهمی خواهد بود.

حال باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده تیم توسعه بازی چه واکنشی نسبت به این شایعات نشان می‌دهد؟ آیا واقعا برای تجربه بازی به یک کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس یا ایکس باکس سری اس احتیاج خواهد بود یا خیر؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده