// یکشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۸

کارگردان COD: Warzone: متقلبین تلاش‌ های من را خراب می‌کنند

آموس هاج، کاگردان خلاق Call of Duty: Warzone به‌تازگی در مصاحبه‌ای گفته از اینکه متقلبین بهترین تلاش‌های او را در این بازی خراب می‌کنند، ناراحت است.

همه کم‌و‌بیش می‌دانیم که Call of Duty: Warzone از زمانی‌که منتشر شد تا به امروز از مشکل حضور متقلبین رنج می‌برد. بازیکنانی که برای اولین‌بار روی کامپیوتر این بازی بتل رویال را تجربه می‌کنند، به احتمال زیاد پس از چند مچ با یک یا چند نفر از این متقلبین رو‌به‌رو خواهند شد. حال آموس هاج (Amos Hodge)، کارگردان خلاق استودیوی Raven Software که روی توسعه‌ی وارزون کار کرده، در خصوص متقلبین گفته که آن‌ها در حال خراب کردن تلاش‌های او در بازی هستند.

آموس به‌تازگی درخصوص فصل سوم Warzone و بمبی اتمی که اخیرا به مناسبت پایان یافتن فصل دوم به نقشه‌ی بازی اصابت کرد، با وب‌سایت VGC مصاحبه کرده است. او کمی هم درباره‌ی متداول بودن تقلب در این بازی صحبت می‌کند. مصاحبه‌‌کننده از او درباره اقداماتی که ریون سافت‌ور علیه متقلبین وارزون به کار بسته، سؤال می‌کند و آموس در پاسخ می‌گوید که مقابله با متقلبین وظیفه‌ی تیم امنیت است و به او ربطی ندارد. او بااین‌حال نظر خود و همکارانش را درباره‌ی این موضوع به اشتراک گذاشته و می‌گوید که هیچ‌کس به‌ اندازه‌ی او و تیم توسعه‌ی بازی از دیدن متقلبین بیزار نمی‌شود.

آموس توضیح می‌دهد: «رسیدگی به وضعیت متقلبین کار من و تیمم نیست. من وظیفه‌ی توسعه‌ی گیم‌پلی را برعهده دارم؛ کارهایی مانند طراحی سلاح‌ها، نقشه‌ها و حالت‌های بازی. مقابله با متقلبین وظیفه‌ی تیم امنیت است، اما این را می‌توانم بگویم که ما ابزارهایی برای گزارش متقلبین در اختیار داریم و افراد زیادی را تاکنون بن کرده‌ایم و هیچ‌کس به اندازه‌ی ما از چیترها متنفر نیست. اگر شما به‌عنوان بازیکن از این ناراحت می‌شوید که متقلبین بازی‌تان را خراب کرده‌اند، من از این ناراحتم که بهترین تلاش‌هایم در طول زندگی در حال خراب شدن است.»

آموس به گزارش جدیدی که خبر از ۱۰۰ میلیونی شدن تعداد بازیکنان Warzone می‌دهد، اشاره کرده و می‌گوید تیم امنیت استودیو در حال به‌روزرسانی سیستم‌های ضدتقلب بازی است. او ادامه می‌دهد: «من محتوای موجود در وارزون را برای بازیکنان خلق کرده‌ام و می‌دانم که تمام اعضای تیم هم همین احساس را دارند (بیزاری از متقلبین). ما با شور و اشتیاق فراوان این محتوا را تولید می‌کنیم و در حال حاضر ۱۰۰ میلیون بازیکن آن‌ها را تجربه می‌کنند. بیش از یک سال می‌شود که وارزون منتشر شده و رسیدن به چنین آماری بسیار عالی است. ما بهترین محتوا را تا به امروز برای وارزون عرضه کرده‌ایم و اینکه یک عده متقلب می‌آیند و بازی را خراب می‌کنند، بیشتر از هرکسی ما را آزار می‌دهد.»

ریون سافت‌ور هر از چندگاهی اخبار پیشرفت‌های خود را در بهبود سیستم‌های ضد تقلب با بازیکنان درمیان می‌گذارد. بااین‌حال، آن‌ها مراقب هستند که بیش از حد اطلاعات ندهند و دست خود را به‌صورت کامل برای متقلبین رو نکنند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در با ما به اشتراک بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده