نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۳

انفجار اتمی در نقشه Call of Duty: Warzone

اکتیویژن دیشب یک رویداد ویژه به نام The Destruction of Verdansk Part One را در تمامی حالت‌های بازی بتل رویال Warzone اجرا کرد که برای چند ساعت ساعت طول کشیده و نهایتاً نقشه این بازی را با یک بمب اتمی منفجر کرد.

حالت ویژه «نابودی وردانسک؛ قسمت اول» در Call of Duty: Warzone، سرورهای بازی را دچار مشکل کرده و بعد از گذشت ۴۰ دقیقه از آغاز این رویداد، بازیکنان را مجبور به خروج از بازی و Log-in مجدد در آن کرد. استودیوی ریون سافتور تلاش کرد تا با انتشار یک آپدیت پلی‌لیست این مشکل را تا حدودی برطرف کند اما در طول این رویداد همچنان لگ‌های متوالی و آزار دهنده احساس می‌شد.

بازیکنان در حالت Quick Fire با در دست داشتن یک شاتگان Jak-12، یک جعبه مهمات و یک ماسک شیمیایی وارد نقشه Verdansk شده و هدف آن‌ها بقا در وضعیت بحرانی نقشه بود. در صورت کشته شدن نیز به یک زامبی با هدف شکار بازیکنان دشمن تبدیل می‌شوید که به‌صورت بی‌وقفه بعد از مردن مجدداً زنده می‌شود. هر راند بازی نیز نزدیک به ۱۰ دقیقه طول می‌کشید.

ارور بازی Call of Duty: Warzone

نقشه بازی خیلی سریع در Dam بسته شده و ظاهراً موفقیت در خروج به‌عنوان یک بازیکن انسانی تقریباً غیرممکن بود. درواقع اگر موفق به زنده ماندن تا پایان رویداد هم شوید، همان کات سین نمایش داده شده در پایان شمارش معکوس را مشاهده خواهید کرد و فرقی نمی‌کند که در این لحظه انسان یا زامبی باشید.

در این کات سین، نابودی نقشه Verdansk را مشاهده می‌کنیم و همان‌طور که انتظار می‌رفت، یک بمب اتمی از یک سیلوی مرموز منفجر شده و کل نقشه را نابود می‌کند. شما می‌توانید ویدیوی مربوط‌به این اتفاق را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

ظاهراً ایده‌ی مقابله با حمله زامبی‌ها که مدتی است در کال آف دیوتی وارزون آغاز شده با شکست مواجه شده و منجر به قدرت‌هایی می‌شود که راهی جز حمله اتمی را باقی نمی‌گذارد. اما سؤالی که ممکن است در ذهن شما مطرح شده باشد این است که حالا چه اتفاقی خواهد افتاد؟ تا به اینجای کار می‌دانیم که اکتیویژن برنامه دارد تا به همراه انتشار فصل سوم بازی، یک نسخه جدید از نقشه وردانسک را با حال و هوای دهه ۱۹۸۰ آماده کند.

اما قبل این اتفاق، پلی‌فهرست‌ جدیدی به نام Aftermath: Rebirth Island ارائه شده که می‌توان هم‌اکنون از آن استفاده کرد. این پلی‌فهرست، درواقع نسخه شب حالت Rebirth است که ۱۵ دقیقه بعد از کات سین انفجار هسته‌ای اتفاق می‌افتد. در متن معرفی رسمی آن نوشته شده: «وضعیت پساآخرازمانی ناشی از انفجار اتمی وردانسک را فراگرفته است. در این حالت، به اتفاقات بعدی بازی نگاهی خواهید داشت. به جزیره Rebirth بروید و در حالت شب و محدود Resurgence، Mini-Royale و Kingslayer بازی کنید. در این حالت‌ها، باید به‌دنبال سرنخ‌هایی از Aftermath بگردید.»

حالت زامبی بازی Call of Duty: Warzone

پایان فصل دوم بازی Call of Duty: Warzone

براساس اعلام حساب رسمی Call of Duty در توییتر، بخش دوم انفجار وردانسک امروز ۲۲ آوریل اتفاق خواهد افتاد. قبل از این رویداد، فصل سوم بازی شروع خواهد شد.

در پایان می‌توانید نظرات خود را درباره اتفاقات اخیر بازی کال آف دیوتی وارزون با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده