// سه شنبه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۷

فروش فوق‌العاده مجموعه بازی توتال وار تا به امروز

استودیوی Creative Assembly به‌تازگی از آمار فروش بسیار خوب مجموعه‌ بازی‌های Total War پرده برداشته است.

بازی‌های Total War از استودیوی Creative Assembly بیش از دو دهه قدمت دارند و به‌نظر می‎‌رسد که در طول این سال‌ها از محبوبیت این مجموعه‌ی استراتژی به‌هیچ‌وجه کم نشده باشد. کریتیو اسمبلی امروز اعلام کرده که استودیوی جدیدی به‌همراه یک مرکز موشن کپچر در بریتانیا تأسیس کرده است. آن‌ها ضمن بیان اینکه در سال میلادی گذشته بیش از ۲۰ درصد رشد را تجربه کردند، اعلام کردند که مجموعه‌ی توتال وار تا به امروز ۳۶ میلیون نسخه فروش داشته و تعداد کاربران ماهیانه‌ی آن به بیش از ۱.۵ میلیون نفر می‌رسد.

بازی‌های بزرگ و موفقی از سری توتال وار در سال‌های گذشته عرضه شدند. برای مثال، Total War: Three Kingdoms توانست درمیان بهترین بازی‌های تازه‌منتشرشده‌ی فروشگاه استیم در سطح پلاتینیوم قرار بگیرد و همچنین در فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ جای داشته باشد. بازی A Total War Saga: Troy نیز در سال ۲۰۲۰ به‌صورت انحصاری روی فروشگاه اپیک گیمز منتشر شد. این بازی در ۲۴ ساعت اول پس از عرضه‌اش به رایگان در دسترس بازیکنان اپیک گیمز قرار گرفت و در این مدت ۷.۵ میلیون بازیکن آن را دریافت کردند.

به‌زودی قرار است بازی‌های دیگری از مجموعه‌ی توتال وار عرضه شوند. Total War: Rome Remastered در تاریخ ۲۹ آوریل (۹ اردیبهشت) به‌صورت انحصاری برای پلتفرم پی سی منتشر خواهد شد. در نسخه‌ی ریمستر توتال وار رم شاهد اضافه شدن ۱۶ جناح و تمدن جدید، پشتیبانی از وضوح تصویر 4K و جلوه‌های بصری بهبودیافته هستیم. نسخه‌ی ریمستر توتال وار رم با قیمت ۲۹.۹۹ دلار در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. علاوه‌براین، بازی Total War: Warhammer 3 نیز در دست توسعه است و برای انتشار در سال ۲۰۲۱ روی کامپیوتر برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی آمار فروش مجموعه‌ی توتال وار چیست؟ کدام نسخه‌ از توتال وار را بیشتر دوست دارید و بیشتر بازی کرده‌اید؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده