// چهار شنبه, ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۴

مقایسه گرافیکی بین نسخه اصلی و ریمستر Total War: Rome در تریلر جدید بازی

در تریلری جدید Total War: Rome Remastered مقایسه‌ای گرافیکی بین نسخه‌ی اصلی بازی و نسخه‌ی ریمستر آن که در بخش‌های مختلف بهبود پیدا کرده، نمایش داده می‌شود.

اخیرا اعلام شد که بازی نسخه‌ی ریمستر بازی Total War: Rome در آینده‌ی نزدیک منتشر خواهد شد. نسخه‌ی Rome یکی از اولین‌ بازی‌های مجموعه‌ی استراتژی و قدیمی توتال وار به شمار می‌رود که توسط استودیوی Creative Assembly ساخته و اکتیویژن آن را در سال ۲۰۰۴ منتشر کرد. البته حق نشرمجموعه‌ی توتال وار در حال حاضر در اختیار سگا قرار دارد.

Total War: Rome یکی از بازی‌های کلاسیک و محبوب سبک استراتژی محسوب می‌شود که طرفداران زیادی دارد. حال سازندگان تریلری از Total War: Rome Remastered منتشر کرده‌اند که در آن مقایسه‌ای بین جلوه‌های بصری نسخه‌ی اصلی بازی و نسخه‌ی ریمستر آن و همچنین بهبودهایی که روی آن صورت گرفته، به نمایش درمی‌آید. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که در تریلر نشان داده می‌شود، علاوه‌بر تغییرات گسترده گرافیکی و بهبود جنبه‌های مختلف جلوه‌های بصری، مواردی مانند مدل کاراکترها و دسته‌های نظامی، سیستم نقشه‌ی بازی و منوهای آن به‌روز شده‌اند. در این تریلر همچنین دیگر ویژگی‌های اضافه‌شده به نسخه‌ی ریمستر Total War: Rome مانند پشتیبانی از صفحه‌های عریض و فوق‌عریض و رزولوشن 4K نیتیو نمایش داده می‌شود.

Total War: Rome Remastered در تاریخ ۲۹ آوریل (۹ اردیبهشت) برای پلتفرم پی سی منتشر خواهد شد. همچنین کسانی که نسخه‌ی اصلی بازی را به‌صورت قانونی و دیجیتالی روی استیم در اختیار دارند، می‌توانند نسخه‌ی ریمستر را با ۵۰ درصد تخفیف خریداری کنند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده