// چهار شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۱

معرفی بازی Total War: Warhammer 3 با انتشار اولین تریلر

شرکت کریتیو اسمبلی که همواره مشغول گسترش دادن سری بازی Total War است، ساعاتی قبل از یک دنباله‌ی مورد انتظار یعنی بازی Total War: Warhammer 3 رونمایی به عمل آورد.

بازی استراتژی Total War: Warhammer 3 متمرکز روی نبرد گیمرها با Chaos خواهد بود. البته سازندگان قول داده‌اند که در این بازی چند نژاد دیگر همچون Kislev (دورترین تمدن انسانی در شمال و معروف به سرزمین ملکه یخی) و Cathay (تمدنی قرارگرفته در شرق دور و معروف به امپراطوری اژدها آسمانی) را هم به جهان Total War: Warhammer بیاورند. دشمنان اصلی بازیکنان نیز شخصیت Slaanesh یا همان شاهزاده‌ی تاریکی، شخصیت Tzeentch یعنی ارباب بادها، شخصیت Khorne یا همان رب‌النوع خون و شخصیت Nurgle یعنی ارباب طاعون خواهند بود.

استودیو بازی‌سازی Creative Assembly وعده می‌دهد که بازی Total War: Warhammer 3 یک بخش داستانی گسترده داشته باشد؛ تا گیمرها در آن مشغول تلاش برای نجات دادن یا بهره‌برداری از قدرت الهه‌ای رو به موت باشند. هرکدام از نژادها شما را به سفری به‌خصوص به سمت قلمرو کابوس‌وار Chaos می‌فرستد. ولی درنهایت، همه‌ی مسیرها به نقطه‌ی اوج ختم می‌شوند؛ نبردی که تعیین‌کننده‌ی قطعی سرنوشت جهان است.

سازندگان با نمایش یک تریلر سینماتیک معرکه به رونمایی از بازی Total War: Warhammer 3 پرداختند؛ تریلری که صداگذاری شنیدنی، تصویرسازی‌های مسحورکننده و موسیقی درگیرکننده‌ای دارد و احتمالا برای طرفداران جدی دو قسمت نخست سری بازی Total War: Warhammer شدیدا هیجان‌آور به نظر می‌رسد. البته این تریلر تاریخ عرضه دقیق این بازی استراتژی را مشخص نکرد.

دانلود ویدیو از آپارات

زومجی در بررسی بازی Total War: Warhammer 2 به قلم محمد جواد طهماسبی زاده به آن بازی استراتژی نمره بسیار عالی ۹ از ۱۰ را داد. بازی Total War: Warhammer 3 در سال ۲۰۲۱ میلادی در فروشگاه‌های دیجیتالی استیم و اپیک گیمز استور در دسترس گیمرهای کامپیوترهای شخصی قرار می‌گیرد. باتوجه‌به سابقه‌ی قسمت پیشین مجموعه، هیچ‌کس نباید انتظار انتشار بازی Total War: Warhammer 3 برای پلتفرمی غیر از کامپیوتر را داشته باشد.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده