// جمعه, ۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۲

معرفی نسخه ریمستر بازی Total War: Rome

به‌تازگی سگا ریمستر بازی Total War: Rome را به همراه تاریخ عرضه آن ازطریق یک تریلر به نمایش گذاشت.

Total War: Rome را می‌توان یکی از بازی‌های استراتژی همزمان جذاب و سرگرم کننده دانست که در سال ۲۰۰۴ روانه بازار شد. این درحالی است که دیشب نسخه ریمستر بازی معرفی شد. درواقع استودیوهای فرال اینتراکتیو (Feral Interactive) و کریتیو اسمبلی (The Creative Assembly) به‌صورت مشترک در حال توسعه بازی هستند. 

همچنین یک تریلر سینمایی هم به همین مناسبت منتشر شده است. درواقع شاهد یک تریلر لایو اکشن هستیم که تیم سازنده برای معرفی Total War: Rome Remastered درنظر گرفته است. در انتهای تریلر، مشخص می‌شود که این بازی در تاریخ ۹ اردیبهشت ماه (۲۹ آوریل) در اختیار کاربران کامپیوتر (استیم) قرار می‌گیرد. علاقه‌مندان هم‌اکنون می‌توانند با مراجعه به فروشگاه استیم Total War: Rome Remastered را با قیمت ۳۰ دلار خریداری کنند.

از ویژگی‌های نسخه ریمستر توتال وار: رم هم می‌توان به پشتیبانی از رزولوشن 4K، پشتیبانی از مانیتورهای عریض و همچنین اضافه شدن افکت‌هایی مثل گرد و غبار و گرما اشاره کرد. همچنین طراحی مدل ساختمان‌ها و اشیاء از ابتدا انجام شده و حال سربازان و پیاده‌نظام‌های شما دارای تکسچرهای بهتری هستند. دراین‌میان بد نیست به ویژگی جدید بازی هم اشاره‌ای داشته باشیم. زمانی‌که در حال نبرد هستید، می‌توانید از یک نقشه فنی استفاده کنید که نیروهای جنگی شما را هم نشان می‌دهد. این ویژگی به بازیکن اجازه می‌دهد تا دسترسی بهتری روی نبرد داشته باشد و بتواند استراتژی جنگی خود را ساده‌تر از قبل پیاده کند.

از دیگر ویژگی‌های هم می‌توان به ۳۸ قبیله برای بازی کردن اشاره کرد و نسخه ریمستر Total War: Rome، به‌همراه بسته الحاقی Alexander و Barbarian Invasion عرضه می‌شود و خریداران به Total War Collection هم دسترسی خواهند داشت. در انتها، بازیکنانی که بازی اصلی را در گذشته خریداری کرده بودند، می‌توانند تا تاریخ ۱۰ خرداد ماه (۳۱ می)، بازی Total War Rome: Remastered را با ۵۰ درصد تخفیف خریداری کنند. در زیر هم می‌توانید تریلر معرفی این بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده