// جمعه, ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۰

تنظیمات مختلف گرافیکی در Resident Evil 8 روی کنسول‌های نسل نهمی

کارگردان Resident Evil Village گفته که دارندگان کنسول‌های نسل نهمی می‌توانند بین تنظیمات مختلف گرافیکی در بازی انتخاب کنند و جلوه‌های بصری را براساس ترجیح شخصی‌شان برای خود بهینه کنند.

بازی‌های عرضه‌شده در سال‌های اخیر از مجموعه‌ی رزیدنت ایول به‌لطف توسعه برپایه‌ی موتور بازی‌سازی RE Engine همگی جلوه‌های بصری بسیار خوبی داشتند. جدیدترین نسخه‌ی مجموعه‌ی یعنی Resident Evil Village نیز قرار است با ادامه‌ی همین روند گرافیک بازی‌های رزیدنت ایول را فارغ از پلتفرم یک پله بالاتر ببرد. البته به‌نظر می‌رسد که دارندگان ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 قرار است دست‌شان در انتخاب جلوه‌های بصری ایده‌آل‌شان در رزیدنت ایول ویلج بازتر باشد.

موریماسا ساتو، کارگردان RE Village اخیرا در مصاحبه‌ای با مجله‌ی پلی استیشن گفته که بازیکنان قادر خواهند بود بین تنظیمات مختلف گرافیکی انتخاب کنند و جلوه‌های بصری بازی را براساس ترجیح شخصی‌شان برای خود بهینه کنند. او البته به جزئیات این تنظیمات اشاره‌ای نکرده است.

اگر بخواهیم براساس دموی Maiden که چندوقت پیش به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 منتشر شد قضاوت کنیم، می‌توانیم مطمئن باشیم که Resident Evil 8 قرار است روی وضوح تصویر 4K و در نرخ فریم ۶۰ و با بهره‌مندی از ری-تریسینگ روی کنسول‌های نسل نهمی اجرا شود. حال باید منتظر ماند و دید که سازندگان دیگر چه گزینه‌هایی برای گرافیک رزیدنت ایول ویلج درنظر گرفته‌اند. از طرفی باتوجه‌به ویدیویی که اخیرا از گیم‌پلی رزیدنت ایول ویلج روی پلی استیشن 4 پرو منتشر شد، می‌توانیم بگوییم که جلوه‌های بصری این بازی روی کنسول‌های نسل هشتمی نیز مطلوب خواهد بود.

Resident Evil Village در تاریخ ۷ می (۱۷ اردیبهشت) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، گوگل استیدیا و پی سی عرضه خواهد شد. همچنین قرار است در رویداد جدید رزیدنت ایول که در تاریخ ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) برگزار می‌شود اطلاعات جدیدی از رزیدنت ایول ویلج به اشتراک گذاشته شده و تصاویر بیشتری از گیم‌پلی بازی نمایش داده شود. علاوه‌بر این، دیروز خبر رسید که دموی دوم رزیدنت ایول ویلج روی سرور بک‌اند PSN آپلود شده و احتمال دارد که در همان روز برگزاری رویداد رزیدنت ایول برای دانلود در دسترس عموم قرار بگیرد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده