// جمعه, ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۱

گیم پلی بازی Resident Evil Village روی پلی استیشن 4 پرو

رسانه IGN به‌تازگی تریلری را از بازی Resident Evil Village منتشر کرده که نمایش این بازی روی کنسول میان نسلی سونی را نشان می‌دهد.

تابه‌امروز شرکت کپکام (Capcom) اطلاعات مختلفی را از نسخه نسل نهمی بازی Resident Evil Village منتشر کرده است. دراین‌میان یک نکته وجود دارد و آن هم این است که عملکرد بازی روی کنسول‌های نسل هشتمی سونی، مخصوصا کنسول پلی استیشن 4 پرو به چه شکل خواهد بود.

رسانه آی‌جی‌ان، به‌تازگی ویدیو پنج دقیقه‌ای را از گیم‌پلی بازی Resident Evil Village روی پلی استیشن 4 پرو منتشر کرده است. باتوجه‌به ویدیو گیم‌پلی منتشر شده، شاهد شخصیت ایتن هستیم که در عمارت قدیمی بانو دیمیترسکو درحال گشت‌و‌گذار است و از نظر بصری، Resident Evil Village روی PS4 Pro تجربه‌ی خوبی را ارائه می‌دهد. بااینکه این نسخه از ویژگی‌هایی مثل ری تریسینگ، صدای سه‌بعدی پشتیبانی از ویژگی‌های دسته پلی استیشن 5 و موارد دیگری پشتیبانی نمی‌کند، اما تجربه‌ی خوبی را ارائه می‌دهد.

از آن‌جایی که کپکام یک شوکیس دیگری را برای این بازی درنظر گرفته است، احتمال می‌رود موارد بیشتری را از نسخه نسل هشتمی Resident Evil Village مشاهده کنیم. البته هنوز کپکام تاریخ برگزاری این شوکیس را اعلام نکرده است. بازی Resident Evil Village در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه (هفت می) عرضه می‌شود و در زیر هم می‌توانید تریلر پنج دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی را در یوتیوب تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تماشا از یوتیوب


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده