// شنبه, ۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۷

تجربه بازی ‌های سرویس PlayStation Now تنها با پرداخت یک دلار

سونی طی اقدامی در راستای جذب کاربران جدید برای PlayStation Now، قیمت اشتراک ماهیانه‌ی این سرویس را به‌مدت محدودی به یک دلار کاهش داده است.

قیمت اشتراک عادی سرویس استریم بازی پلی استیشن که به نام PlayStation Now شناخته می‌شود، ۹.۹۹ دلار در ماه است، ولی سونی در حال حاضر احتمالا در راستای تبلیغ این سرویس برای کاربران جدید اشتراک ماهیانه‌ی PlayStation Now را به قیمت ناچیزی ارائه می‌دهد. کاربران با این پیشنهاد قیمتی جدید که به مدت محدودی ادامه دارد، با فقط یک دلار می‌توانند مشترک یک‌ماهه‌ی این سرویس شوند. قیمت اشتراک ماهیانه‌ی PlayStation Now که در وب‌سایت آن به‌طور معمول ۹.۹۹ دلار ذکر شده، در حال حاضر به‌صورت موقت به قیمت جدید تغییر پیدا کرده است.

اگر می‌خواهید از این تخفیف استثنایی بهره‌مند شوید، بهتر است زودتر دست به کار شده و همین حالا مشترک PlayStation Now شوید، چراکه این پیشنهاد تنها تا پس‌فردا ۲۹ مارس (۹ فروردین) معتبر است. به‌جز محدودیت زمانی برای استفاده از این تخفیف، تنها کاربرانی که تا به حال عضو PlayStation Now نبوده‌اند، قادر هستند از اشتراک یک دلاری استفاده کنند. این بدین معنی است که اگر در حال حاضر مشترک این سرویس هستید، نمی‌توانید با یک دلار اشتراک خود را برای یک ماه دیگر تمدید کنید.

سرویس PlayStation Now روی پلتفرم‌های مختلف

تخفیف تازه برای اشتراک ماهیانه‌ی PlayStation Now در حالی است که رقیب دیرینه‌ی سونی یعنی مایکروسافت از مدت‌ها پیش در مقاطع زمانی مختلف چنین تخفیفی را برای جذب کاربران بیشتر بر قیمت اشتراک سرویس گیم پس آلتیمت (شامل مزایای دو سرویس گیم پس و ایکس باکس لایو گلد) اعمال می‌کرده است. همچنین قیمت اشتراک عادی و بدون تخفیف گیم پس آلتیمت ۱۴.۹۹ دلار در ماه است که خود برای بسیاری افراد وسوسه‎‌کننده به‌نظر می‌رسد. از طرفی سونی هنوز سرویس‌های پلی استیشن پلاس و PlayStation Now را با یکدیگر ادغام نکرده و اشتراک هریک را جداگانه می‌فروشد.

شاید سونی قصد نداشته باشد رویکرد مایکروسافت را در ارائه‌ی یک سرویس اشتراکی گیم یکپارچه دنبال کند و روش‌های خود را در این زمینه دارد. آن‌ها اخیرا به‌ازای خرید اشتراک یک‌ساله‌ی PlayStation Now یا پلی استیشن پلاس، مبلغ ۱۵ دلار در حساب کاربران شارژ می‌کردند. همچنین در راستای پیروی از برنامه جدید سونی که به نام Play at Home شناخته می‌شود، آن‌ها اخیرا ۱۰ بازی را از جمله Horizon Zero Dawn برای تمام کاربران پلی استیشن، حتی آن‌هایی که اشتراک پلاس ندارند رایگان کردند. کاربران تا تاریخ ۲ اردیبهشت فرصت دارند این ۱۰ بازی را به رایگان دانلود کنند. البته این فرصت برای بازی Horizon Zero Dawn از ۳۰ فروردین تا ۲۴ اردیبهشت خواهد بود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی تخفیف جدید روی سرویس PlayStation Now چیست؟ آیا از آن استفاده می‌کنید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده