نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۵

عرضه رایگان Horizon Zero Dawn و ۹ بازی دیگر برای کاربران پلی استیشن

براساس اطلاعات رسمی منتشر شده به‌زودی در قالب جنبش Play at Home 2021 سونی Horizon Zero Dawn و ۹ بازی دیگر را به‌صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌‌دهد.

همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید چندی پیش سونی برنامه‌ای تحت عنوان Play at Home را معرفی کرد. ماه آوریل سال گذشته بود که ژاپنی‌ها با معرفی این برنامه به‌نوعی با ارایه محتوای رایگان خواستار تشویق مردم به ماندن در خانه‌های خود بودند.

حال ساعاتی پیش در جدیدترین اخبار بازی، سونی فهرست بازی‌های رایگانی که قرار است در قالب این جنبش طی روزهای آینده در دسترس کاربران پلی استیشن قرار گیرد را اعلام کرد. براساس اطلاعات منتشر شده قرار است ۱۰ بازی به‌صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار گیرد. خبر هیجان‌انگیز و خوشحال کننده حضور یک از بزرگ‌ترین و البته موفق‌ترین آثار پلی استیشن 4 یعنی بازی Horizon Zero Dawn در این فهرست است. ملزم نبودن به داشتن اشتراک سرویس پلی استیشن پلاس باعث شده تمام کاربران کنسول پلی استیشن بتوانند از این اقدام سونی استفاده کنند.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده از تاریخ پنج فروردین (۲۵ مارس) علاقه‌مندان می‌توانند پنج بازی زیر را دریافت کرده و در روزهای قرنطینه آن‌ها را تجربه کنند:

  • ABZU
  • Enter the Gungeon
  • Rez Infinite
  • Subnautica
  • The Witness

سونی کاربران هدست واقعیت مجازی خود یعنی PSVR را نیز نادیده نگرفته و همزمان با آثار ذکر شده چهار بازی زیر را نیز در دسترس آن‌‌ها قرار خواهد داد:

  • Astro Bot Rescue Mission
  • Moss
  • Thumper
  • Paper Beast

البته باید توجه داشته باشید که مدت زمان رایگان بودن این ۹ بازی به‌صورت محدود بوده و کاربران تا تاریخ دو اردیبهشت (۲۲ آوریل) فرصت دریافت آن‌ها را خواهند داشت. نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که تنها کافی است تا در این بازه زمانی این بازی‌ها را دریافت کنید تا برای همیشه در فهرست بازی‌هایتان روی کنسول قابل دسترسی باشند.

در آخر اما می‌رسیم به گل سرسبد این فهرست یعنی بازی Horizon Zero Dawn. افرادی که هنوز فرصت تجربه این بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان‌باز ساخته استودیوی گوریلا گیمز را پیدا نکرده‌اند، از تاریخ ۳۰ فروردین‌ماه (۱۹ آوریل) تا ۲۴ اردیبهشت می‌توانند به‌صورت رایگان آن را دریافت کنند. نکته‌ای که شاید باعث ترغیب افراد برای دریافت این بازی شود این است که این بازی نسخه Complete Edition است و بسته‌الحاقی Frozen Wild را نیز شامل خواهد شد.

حال نوبت شما است تا نظرات خود در خصوص این اقدام سونی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده