نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۹

Horizon Zero Dawn و پنج بازی دیگر به سرویس PS Now اضافه شدند

فهرست بازی‌های سرویس پلی استیشن ناو باری دیگر با راه‌یابی آثاری نظیر Horizon Zero Dawn ،The Surge 2 و Darksiders III گسترش یافت.

ماه دسامبر از راه رسید و این به معنای راه‌یابی بازی‌های بیشتری به سرویس PlayStation Now است. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت سونی از بازی‌های جدیدی رونمایی کرده است که در ماه جاری به سرویس پلی استیشن ناو اضافه می‌شوند و در میان آن‌ها نام یکی از پُرفروش‌ترین بازی‌های پلی استیشن 4 نیز به چشم می‌خورد. شرکت سونی اخیراً در بلاگ پلی استیشن از فهرست بازی‌های ماه دسامبر سرویس PS Now رونمایی کرد که قطعاْ بازی Horizon Zero Dawn استودیوی گوریلا گیمز را می‌توان برجسته‌ترین اثر موجود در لیست دانست.

بازی نقش‌آفرینی اکشن جهان‌باز Horizon Zero Dawn که در سال ۲۰۱۷ در دسترس بازیکنان قرار گرفت، زمانی به سرویس PlayStation Now اضافه می‌شود که دنباله‌ی آن با نام Horizon Forbidden West برای عرضه در سال ۲۰۲۱ برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 در نظر گرفته شده است. اگر قبلاً موفق به تجربه‌ی این بازی نشده‌اید، احتمالاً اکنون زمان مناسبی برای انجام این کار با تهیه‌ی اشتراک پلی استیشن ناو است. این تمام ماجرا نیست و بازیکنان این سرویس اشتراکی در ماه جاری می‌توانند علاوه‌بر بازی Horizon Zero Dawn به تجربه‌ی آثار دیگری نظیر Stranded Deep ،Broforce ،The Surge 2 ،Darksiders III و Wreckfest: Drive Hard. Die Last نیز بپردازند.

بازی‌های ماه دسامبر ۲۰۲۰ پلی استیشن ناو از ژانرهای مختلفی انتخاب شده است و مطمئناً طیف وسیعی از طرفداران را راضی خواهد کرد. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که کاربران PS Now درکنار بازی Horizon Zero Dawn قادر به تجربه‌ی بسته‌ی الحاقی آن با نام Frozen Wilds نیز خواهند بود. درواقع شما با تهیه‌ی اشتراک پلی استیشن ناو قادر به تجربه‌ی تمام محتویات بازی مورد بحث خواهید بود که واقعاً شگفت‌انگیز است. اگر هنوز عضو PlayStation Now نیستید، اما تمایل به تجربه‌ی بازی‌های آن دارید، می‌توانید با پرداخت مبلغ ۱۰ دلار به ازای هر ماه به یکی از مشترکان این سرویس تبدیل شوید. همچنین اشتراک یک ساله‌ی این سرویس درحال‌حاضر با مبلغ ۴۵ دلار از فروشگاه آمازون قابل خریداری است. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده