نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۸

انتشار Torchlight 3 ، Octopath Traveler و چند بازی دیگر برای سرویس گیم پس

ساعاتی پیش مایکروسافت طبق سنت خود فهرست بازی‌های رایگان ماه مارچ سرویس گیم پس را منتشر کرد که در میان آن‌ها نام دو بازی Octopath Traveler و Torchlight 3 نیز به چشم می‌خورد.

سال ۲۰۱۷ بود که مایکروسافت از سرویس اشتراکی خود تحت عنوان گیم پس رونمایی کرد. سرویسی که به کاربران پلتفرم‌های مایکروسافت این امکان را می‌دهد تا با پرداخت ماهانه حداقل ۹.۹۹ دلار به صدها بازی دسترسی داشته و با صرفه‌جویی در هزینه، بتوانند بازی‌های بیشتری را تجربه کنند. 

چنانچه با سازوکار این سرویس آشنایی داشته باشید، اطلاع دارید که مایکروسافت به‌صورت ماهانه فهرست بازی‌های خود را به‌روزرسانی می‌کند. پس از اینکه اواخر ماه گذشته بود که اعلام شد به‌زودی بازی‌های Dirt 5، بازی Pillars of Eternity 2: Deadfire - Ultimate Edition و چند اثر دیگر برای مشترکین این سرویس عرضه خواهد شد، حال ساعاتی پیش ردموندی‌ها فهرست بازی‌های ماه مارچ گیم پس را مشخص کردند. 

براساس جدیدترین اخبار بازی، از تاریخ ۲۸ اسفندماه (هجده مارچ) Empire of Sin برای کاربران کنسول‌های ایکس باکس، پی سی و سیستم‌عامل اندروید، دو بازی NieR: Automata و Torchlight 3 برای پلتفرم پی سی و Star Wars: Squadrons روی کنسول‌ها در دسترس کاربران این سرویس قرار خواهند گرفت.

این پایان ماجرا نیست؛ چراکه یک هفته پس از آن یعنی از تاریخ پنج فروردین (۲۵ مارچ) بازی Octopath Traveler، ساخته استودیوی اسکوئر انیکس نیز برای پلتفرم‌های پی سی و ایکس باکس منتشر خواهد شد. این بازی نقش‌آفرینی پس از عرضه روی نینتندو سوییچ، گوگل استیدیا و پی سی، حالا به‌لطف سرویس گیم پس قرار است راهی کنسول‌های ایکس باکس نیز شود.

همزمان با Octopath Traveler بازی Genesis Noir برای کنسول و پی سی و همچنین Pillars of Eternity 2: Deadfire – Ultimate Edition و Supraland تنها برای پی سی دردسترس علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده پنج فروردین قرار است یک روز پربار برای مشترکین سرویس گیم پس باشد؛ چراکه درکنار موارد ذکر شده، Yakuza 6: The Song of Life و بازی پلتفرمر Narita Boy راهی پلتفرم‌های ایکس باکس، پی سی و کلاود خواهند شد.

حال باید منتظر ماند و دید با پشتیبانی فوق‌العاده مایکروسافت از این سرویس و همچنین عرضه بازی‌های بتسدا برای مشترکین آن، آیا مایکروسافت می‌تواند از گیم پس به‌عنوان برگ برنده‌ای در رقابت با سونی بهره ببرد یا خیر؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده