// دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۹

انتشار بازی Outriders روی ایکس باکس گیم پس و ایکس کلاد در روز عرضه

مایکروسافت سرانجام تایید کرد که بازی Outriders روی ایکس باکس گیم پس برای کاربران کنسول‌های ایکس باکس و سرویس ایکس کلاد در همان روز عرضه منتشر خواهد شد.

حساب کاربری سرویس ایکس باکس گیم پس دو روز پیش با انتشار پستی که به یک ایمیل اداری شباهت داشت، به کلیدواژه‌هایی در متن آن اشاره کرده بود که با داستان بازی Outriders هم‌خوانی داشت و باعث ایجاد گمانه‌زنی‌هایی شده بود که این بازی قرار است برای گیم پس نیز منتشر شود. حال طبق جدیدترین اخبار، مایکروسافت ساعاتی پیش تایید کرد که بازی Outriders در روز عرضه برای ایکس باکس گیم پس کنسول‌ها و همچنین سرویس استریم بازی Cloud Gaming برای دستگاه‌های اندرویدی منتشر خواهد شد.

Outriders توسط استودیوی People Can Fly ساخته شده و اسکوئر انیکس نیز ناشر آن خواهد بود. اوت‌رایدرز یک بازی شوتر سوم‌شخص و دارای سیستم نقش‌آفرینی گسترده‌ای است و وقایع آن نیز در آینده‌ای دور جریان دارد. بازیکنان در بازی باید سیاره‌ای را تبدیل به سکونت‌گاه خود کنند که قرار است خانه‌ی جدید بشریت باشد. بااین‌حال، طوفانی مرموز به نام Anomaly (ناهنجاری) از راه می‌رسد و نه‌تنها تمام تکنولوژی و دستگاه‌های انسان‌ها را نابود می‌کند، بلکه جانوران آن سیاره را نیز به موجوداتی وحشی و خطرناک تبدیل می‌کند. همین موضوع باعث می‌شود که تلاش انسان‌ها برای ایجاد سکونت‌گاهی امن در این سیاره به تقلای آن‌ها برای بقا و حفظ منابع محدودشان تبدیل شود.

Outriders در تاریخ ۱ آوریل (۱۲ فروردین) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، گوگل استیدیا و پی سی (ازطریق فروشگاه استیم و اپیک گیمز) منتشر خواهد شد. همچنین نسخه‌ی دموی این بازی که چندوقت پیش منتشر شد، چپتر ابتدایی بازی را شامل می‌شود و فایل‌ ذخیره‌ی آن را می‌توان به بازی اصلی منتقل کرد. تریلری نیز اخیرا از بازی منتشر شده که می‌توانید در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده