نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۷

عرضه Pillars of Eternity 2 ،Dirt 5 و چند بازی دیگر برای سرویس گیم پس

با اعلام رسمی مایکروسافت، Dirt 5، بازی Pillars of Eternity 2: Deadfire – Ultimate Edition و چند اثر دیگر به‌زودی برای کاربران سرویس گیم پس دردسترس قرار خواهند گرفت.

سال ۲۰۱۷ بود که مایکروسافت از سرویس اشتراکی خود تحت عنوان گیم پس رونمایی کرد. سرویسی که به کاربران پلتفرم‌های مایکروسافت این امکان را می‌دهد تا با پرداخت ماهانه حداقل ۹.۹۹ دلار به صدها بازی دسترسی داشته و با صرفه‌جویی در هزینه، بتوانند بازی‌های بیشتری را تجربه کنند. 

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که ردموندی‌ها با پشتیبانی و عرضه منظم بازی‌هایی در سبک‌های مختلف، گیم پس را به یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های موجود در این زمینه تبدیل کرده‌اند. 

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش مایکروسافت به‌صورت رسمی از بازی‌هایی که قرار است طی چند روز آینده در دسترس مشترکین گیم پس قرار گیرند را پرده‌برداری کرد. براین اساس در روز ۳۰ بهمن (۱۸ فوریه) بازی Pillars of Eternity 2: Deadfire – Ultimate Edition که همراه‌با تمام بسته‌‌های الحاقی منتشر شده روی کنسول‌ها و سرویس کلاود عرضه می‌شود. البته همزمان با عرضه این بازی، Code Vein برای پی سی و Wreckfest نیز برای هر سه پلتفرم موجود در دسترس قرار خواهند گرفت.

بازی های جدید ماه فوریه سرویس گیم پس مایکروسافت

پنج روز پس از آن در تاریخ ۵ اسفند (۲۳ فوریه)، بازی آرکید Killer Queen Black بازهم برای کنسول‌ها و سرویس ابری مایکروسافت منتشر می‌شود. اگر از طرفداران شبیه‌سازهای ریسینگ هستید ولی فرصت تجربه بازی Dirt 5، ساخته استودیوی کدمسترز را پیدا نکرده‌اید، از تاریخ هفت اسفندماه می‌توانید ازطریق گیم‌پس آن را تجربه کنید.

البته داستان به‌ همین‌جا ختم نمی‌شود؛ چراکه مایکروسافت دقیقا در همین روز دو بازی دیگر یعنی Elite Dangerous را برای کنسول‌ها و همچنین Superhot: Mind Control Delete را برای کاربران پی سی تدارک دیده است.

اگر شما هم جزوی از مشترکین سرویس گیم پس مایکروسافت هستید، لطفا نظرات و تجربیات خود درخصوص آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده