نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۱

ویدیویی از سیر تکامل استودیوی بتسدا تا به امروز

پس از اینکه روز گذشته پروسه خرید بتسدا توسط مایکروسافت نهایی شد، حال این استودیوی بازی‌سازی امریکایی در حساب رسمی توییتر خود ویدیویی از سیر تکامل بتسدا تا به‌امروز را منتشر کرد.

سال گذشته بود که خبر بزرگ و شاید در نگاه اول شوکه‌کننده خرید زنیمکس، شرکت مادر استودیوی بتسدا، توسط مایکروسافت رسانه‌ای شد. از آنجاییکه پیش‌از این، سابقه نداشته شرکتی که پلتفرم خاص خود را در بازار دارد یک اسودیوی ترد پارتی بزرگی را تصاحب کند، این خبر به سرعت به بمب خبری و موضوع اصلی اکثر خبرگزاری‌ها و رسانه‌‌های این صنعت بدل شد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که اگرچه هنوز جنبه‌های زیادی از این قرارداد مجهول باقی‌مانده است، اما روز گذشته بالاخره روند آن تکمیل شد و مایکروسافت و همچنین بتسدا با انتشار ویدیویی در توییتر این مسئله را تایید کردند. 

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش استودیوی امریکایی بتسدا در حساب رسمی توییتر خود یک ویدیوی کوتاه اما جذاب از سیر تکامل خود از لحظات ابتدایی تا امروز را منتشر کرد. در این ویدیو که تحت عنوان Here’s to the Journey منتشر شده است، ما روند تکامل بتسدا تا رسیدن به یک استودیوی بزرگ را که میزبانی آثار بزرگی چون سری Doom و Fallout در کارنامه دارد شاهد هستیم. در بخش انتهایی این ویدیو نیز اشاره‌ای به این قراداد شده است و مایکروسافت را یک خانه جدید خطاب می‌کند. در ادامه شما را به تماشای این ویدیوی جذاب دعوت می‌کنم تا با سیر تکامل یکی از بزرگ‌ترین استودیوهای بازی‌سازی بیشتر آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

در حالیکه بسیاری از طرفداران بتسدا منتظر برنامه استریم مایکروسافت در تاریخ ۲۱ اسفندماه بودند تا آثار جدید این استودیو رونمایی شود، اما اخیرا مدیر بازاریابی ایکس باکس بریتانیا از عدم نمایش اثری از بتسدا در برنامه Xbox On خبر داد.

حال باید منتظر ماند و دید طی روزها و ماه‌های آینده این قرارداد پرسروصدا چه دست‌آوردهایی را برای گیمرها رقم خواهد زد؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده