نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۱

استریم ۲۱ اسفند مایکروسافت ارتباطی با بتسدا ندارد

پس از اینکه ساعاتی پیش به‌صورت رسمی قرارداد میان مایکروسافت و بتسدا به رسمیت شناخته شد، حال مدیر بازاریابی ایکس باکس بریتانیا از عدم نمایش اثری از بتسدا در برنامه Xbox On خبر داد.

ساعاتی پیش بالاخره با تکمیل پروسه خرید بتسدا توسط مایکروسافت، این قرارداد نهایی شد و حالا مایکروسافت به‌صورت رسمی با پرداخت ۷.۵ میلیارد دلار صاحب زنیمکس، شرکت مادر استودیوی بتسدا شد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، مطلع هستید که شایعه شده بود مایکروسافت روز پنج‌شنبه قرار است یک رویداد در ارتباط با بتسدا برگزار کند و بسیاری منتظر مشخص شدن سرنوشت انحصاری شدن یا نشدن بازی‌های پرطرفدار بتسدا همچون Doom، سری Follout و The Elder Scrolls بودند.

حال در جدیدترین اخبار بازی ساعاتی پیش ساموئل باتمن، مدیر بازاریابی بخش بریتانیایی ایکس باکس در حساب رسمی توییتر خود این خبر را کاملا تکذیب کرد و گفت که در قسمت جدید برنامه Xbox On خبری از نمایش یا استریم آثاری از استودیوی بتسدا نخواهد بود. پیش از این ایکس باکس بریتانیا جای قسمت پنج‌شنبه برنامه استریم Xbox On را خالی گذاشته بود که باعث به‌وجود آمدن شایعاتی در مورد آن شده بود.

حال ایکس باکس بریتانیا تایید کرد که طبق برنامه همیشگی در روز پنج‌شنبه تنها شاهد استریم بازی‌ها توسط اعضای برنامه Xbox On خواهیم بود و قرار نیست اتفاق دیگری در برنامه روز پنج‌شنبه رخ دهد. این در حالی است که گفته می‌شود بتسدا و مایکروسافت احتمالا در تابستان دو برنامه جداگانه برگزار خواهند کرد که ممکن است در آن بالاخره شاهد نمایش بازی Starfield باشیم، اما این موضوع هنوز تایید یا تکذیب نشده و صرفا یک شایعه است.

لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده