نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۳

درآمد فوق ‌العاده بازی Doom Eternal برای سازندگان

یکی از مدیران سابق استودیوی id Software، ساعاتی پیش در حساب رسمی لینکدین خود اعلام کرد که بازی Doom Etrenal درآمد بالایی برای سازندگان داشته است.

حدود سه سال پیش در جریان نمایشگاه E3 2018 بود که استودیوی بتسدا به‌صورت رسمی از نسخه جدید مجموعه شوتر جذاب و پرطرفدار خود تحت عنوان Doom Eternal رونمایی کرد؛ اثری که اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی سی و با کمی تأخیر برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ روانه بازار شد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش دیوید ساندرز، یکی از مدیران سابق استودیوی id Software، در حساب رسمی لینکدین خود اعلام کرد که بازی Doom Eternal پس از گذشت حدود یک سال از زمان عرضه خود درآمدی بالغ‌بر ۴۵۰ میلیون دلار برای تیم سازنده به‌ارمغان آورده است. 

براساس ادعاهای ساندرز به‌نظر می‌رسد بازی Doom Eternal برای تیم سازنده از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و احتمالا یکی از دلایل اصلی رسیدن به چنین موفقیتی نیز همین مسئله باشد. 

نکته جالب توجه این است که تنها تعداد کاربران استیم پلتفرم پی سی این بازی از مرز ۱۰۴.۸۹۱ نفر گذشته است. آماری که چنانچه مخاطبان بازی روی سایر پلتفرم‌های مقصد را نیز به آن اضافه کنیم، به رکورد قابل‌توجهی خواهیم رسید. 

حال اگر شما هم از علاقه‌مندان به دنیای جذاب Doom و بازی Doom Eternal هستید، لطفا نظرات خود درخصوص آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده