// چهار شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۹

ساخت چندین پروژه جذاب در استودیو ناتی داگ

نیل دراکمن، کارگردان مجموعه‌ی The last of Us Part به‌تازگی توییتی منتشر کرده که این احتمال مطرح کرده که ناتی داگ مشغول توسعه‌ی چند پروژه به‌طور همزمان است.

جدیدترین بازی استودیوی ناتی داگ یعنی The Last of Us Part 2 را می‌توان یکی از تحسین‌شده‌ترین بازی‌های تاریخ صنعت بازی لقب داد که موفق شده در تعداد جوایز کسب‌شده از محافل ویدیوگیمی مختلف رکوردی تاریخی برجای بگذارد و به یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها نزد گیمرها در سال ۲۰۲۰ تبدیل شود. باتوجه‌به اینکه در حال حاضر بیش از هشت ماه می‌شود که این بازی به بازار عرضه شده، خیلی جای تعجب ندارد که ناتی داگ کار روی پروژه‌ی بعدی خود را آغاز کرده باشد.

آن‌ها در تیرماه امسال برای بازی تک‌نفره‌ی در دست ساخت خود اقدام به جذب نیرو کرده بودند. همچنین در مرداد امسال ویدیویی از بخش چندنفره‌ی The last of Us Part 2 به بیرون درز کرده بود. در همین راستا، نیل دراکمن دیروز پستی در توییتر خود به اشتراک گذاشت که در آن به «چند چیز» اشاره می‌کند که قرار است در آینده رونمایی شوند. همین عبارت این احتمال را مطرح می‌کند که ناتی داگ در حال کار روی بیش از دو پروژه‌ای است که در بالا به آن اشاره شد.

او در توییتر خود می‌نویسد: «اگر به من توییت بزنید و درباره‌ی پروژه‌ی‌های آینده سؤال کنید، هیچ‌چیزی نمی‌توانم بگویم. لطفا صبور باشید. ما چند چیز باحال در دست داریم که دوست داریم هرچه زودتر با شما به اشتراک بگذاریم. به‌محض اینکه بتوانیم، از آن‌ها رونمایی خواهیم کرد.»

باتوجه‌به رازداری استودیوی ناتی داگ درباره‌ی جزئیات پروژه‌های در دست ساختش، هنوز نمی‌دانیم که آن‌ها در حال کار روی دنباله‌ی یکی از بازی‌هایشان هستند یا در حال توسعه‌ی یک آی‌پی جدید. کاربران توییتر دراین‌میان مشغول گمانه‌زنی‌هایی و احتمالات ممکن را در این خصوص بررسی می‌کنند.

برای مثال کاربری مطمئن است که The Last of Us Part 3 در حال ساخت است که البته این مورد خیلی بعید نیست، ولی باتوجه‌به فاصله‌ی بین انتشار قسمت اول و دوم، شاید نباید انتظار رونمایی از آن را حداقل تا چند سال آینده داشت. کاربر دیگری از طرفی از توسعه‌ی Uncharted 5 حرف می‌زند که می‌دانیم اگر هم در حال ساخت باشد، به احتمال زیاد دیگر شاهد حضور نیتن دریک در آن نیستم، چراکه داستان او در آنچارتد 4 به پایان رسید.

کاربری دیگر می‌گوید امیدوار است که بازی بعدی ناتی داگ نسخه‌ی جدیدی از Jack and Daxter  باشد. ناتی داگ سال در ۲۰۱۲ که هنوز مشغول توسعه‌ی قسمت اول لست آو آس بود، به ساخت ریبوتی از مجموعه‌ی جک اند دکستر بسیار نزدیک شده بود. بااین‌حال، سال‌ها از این قضیه می‌گذرد و معلوم نیست که آیا ناتی داگ هنوز به ساخت نسخه‌ای جدید از جک اند دکستر فکر می‌کند یا خیر. درنهایت نیز بسیاری از کاربران توییتر به در دست ساخت بودن Faction 2، بخش چندنفره‌ی لست آو آس 2 اشاره کرده‌اند که البته این مورد از طرف خود ناتی داگ تایید شده و احتمالا در آینده‌ی نزدیک باید شاهد معرفی رسمی آن باشیم.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی‌های در دست ساخت ناتی داگ چیست؟ گمانه‌زنی‌های خود را دراین‌باره با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده