نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۱

ویدیویی منتسب به بخش چندنفره بازی The Last of Us Part II فاش شد

ویدیوی جدیدی که در یوتیوب منتشر شده ظاهراً به گیم‌پلی بخش آنلاین و مولتی‌پلیر بازی The Last of Us Part 2 تعلق دارد.

بعد از فاش شدن ویدیوی گیم‌پلی بازی The Last of Us Part 2 در ماه آوریل و واکنش‌های جنجالی و ضد و نقیضی که از سوی هواداران به‌دنبال داشت، به نظر می‌رسد که هنوز قرار نیست جریان فاش شدن اطلاعات بازی بزرگ ناتی داگ به این زودی‌ها به پایان برسد. ویدیوی جدیدی که در یوتیوب دست به‌دست می‌شود، ظاهراً چند ثانیه از گیم‌پلی بخش چندنفره بازی را به تصویر می‌کشد. بخشی که احتمالاً دنباله‌ای از حالت PvP نسخه اورجینال بازی، یا همان Factions باشد.

همان‌طور که در ویدیوی زیر مشاهده می‌کنید، کیفیت تصاویر تا حدودی پایین بوده و ما در این بازه‌ی کوتاه، فقط شخصی را می‌بینیم که ظاهری شبیه به کاراکتر Mel در داستان بازی دارد و بازیکن دیگری که از تیر و کمان استفاده می‌کند، با او درگیر می‌شود. افرادی که بیشتر با بخش The Last of Us: Factions Multiplayer آشنا هستند، حتماً متوجه شباهت لوکیشن این ویدیو با بخشی که در یکی از نقشه‌های حالت آنلاین بازی اورجینال Last of Us با نام Lakeside مشخص شده خواهند شد. درهرصورت، باتوجه به اینکه هنوز هیچگونه اظهارنظر رسمی نسبت به این ویدیو منتشر نشده، بهتر است در حال حاضر این خبر را در حد یک شایعه بدانیم.

دانلود از آپارات

The IrishLizard شخصی است که ویدیوی مذکور را در یوتیوب آپلود کرده و در بخش توضیحات آن می‌نویسد:

«باتوجه به اینکه این هنوز یک نسخه‌ی اولیه محسوب می‌شود، این بهترین چیزی است که از دست من برمی‌آمد.»

البته هیچ اشاره‌ای به اینکه چطور به این ویدیو دسترسی داشته، ارائه نشده است. طرفداران Factions مطمئناً از انتشار اخبار مربوط‌به بخش چندنفره بازی The Last of Us Part 2 خوشحال خواهند شد؛ اما تا زمانی‌که اطلاعات موثقی در این خصوص منتشر نشده، تنها می‌توان امیدوار بود که ناتی داگ در آینده نزدیک جزئیات بیشتری را در این خصوص با طرفداران در میان بگذارد.

باوجود اخبار و اطلاعاتی که در ارتباط با استخدام نیروهای جدید در ناتی داگ به منظور کار روی بخش مولتی‌پلیر The Last of Us Part II منتشر شده، Naughty Dog تاکنون هیچگونه اظهار نظری در این خصوص نداشته است. اما باتوجه به اینکه در آستانه رویداد State of Play سونی قرار داریم، می‌توان امیدوار بود که امشب جزئیات بیشتری در این رابطه منتشر شود. درهرصورت می‌توانید شایعات، اخبار و اظهاراتی که درباره این موضوع به‌دست می‌رسند را در زومجی پیگیری کنید.

اخیراً سراغ ۴۰ بازی پرطرفدار و تحسین شده رفتیم که تجربه آن‌ها برای تمام دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 واجب است! همان‌طور که انتظار می‌رود، بازی‌های سری Last of Us نیز در این فهرست حضور دارند، با مراجعه به لینک مطلب روبه‌رو می‌توانید از این مطلب هم دیدن کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده