// جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۵

Star Wars Battlefront 2 در فروشگاه اپیک گیمز رایگان شد

Star Wars Battlefront 2 جدیدترین بازی فروشگاه اپیک گیمز است که به مدت محدودی برای کاربران رایگان شده است.

بازی Star Wars Battlefront 2، ساخته‌ی استودیوی DICE، از زیرمجموعه‌های EA در زمان انتشارش جزو یکی از بحث‌برانگیزترین بازی‌ها به شمار می‌رفت. بیشتر جنجال‌ها برسر موضوع خریدهای درون‌برنامه‌ای این بازی بود. هنوز هم بسیاری افراد از وجود چنین سیستمی نه‌ فقط در بتل‌فرانت 2، بلکه در تمام صنعت بازی انتقاد می‌کنند. Star Wars Battlefront 2 در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و از آن زمان تاکنون بهبودهای زیادی روی آن انجام شده است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، بازیکنان می‌توانند این بازی را به‌صورت کاملا رایگان تجربه کنند.

Star Wars Battlefront 2 درواقع بازی رایگان این هفته‌ی فروشگاه اپیک گیمز است. نسخه‌ای که به‌صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته، نسخه‌ی Celebration Edition است. این نسخه شامل مجموعه‌ی کاملی از تمام محتوای مربوط‌به شخصی‌سازی‌ کارکترها و آیتم‌های بازی که به‌صورت آپدیت‌هایی تا تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۹۸) منتشر شده، می‌شود. بازی همچنین در طول این سه سال آپدیت‌های رایگان زیادی دریافت کرده که همه‌ی آن‌ها درحال‌حاضر موجود هستند. در صورت تمایل به دریافت بازی می‌توانید به این لینک در وب‌سایت رسمی اپیک گیمز مراجعه کنید. اگر هم لانچر اپیک گیمز را روی دستکتاپ خود نصب شده دارید که می‌توانید بازی را مستقیما از آن‌جا دانلود کنید.

بازی Star Wars Battlefront 2 تا تاریخ ۲۱ ژانويه (۲ بهمن) رایگان باقی خواهد ماند. سپس جای خود را به بازی Galactic Civilizations 3 می‌دهد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده