نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۱

کارگردان خلاق بازی Star Wars: Battlefront 2 از DICE جدا شد

دنیس برنوال، کارگردان خلاق بازی Star Wars: Battlefront 2 در استودیوی دایس خبر جدایی خود از تیم توسعه‌دهندگان این شرکت را اعلام کرد.

دنیس برنوال توییت جدیدی را در حساب شخصی خود منتشر کرده که به پایان همکاری هشت ساله او با تیم توسعه‌دهندگان استودیوی دایس در پایان ماه نوامبر اشاره دارد. او در ادامه به وضعیت آینده فعالیت‌های حرفه‌ای خود اشاره‌ای نداشته و باید دید که آینده چطور برای او رقم خواهد خورد. در متن این توییت نوشته شده:

«هنوز هم اولین باری را که قرارداد ساخت بازی Star Wars را دریافت کردیم به خاطر دارم. لحظه‌ای که همه افراد حاضر در جلسه اشک شوق به چشم داشتیم و در پوست خود نمی‌گنجیدیم. حالا و بعد از هشت سال، این ماجرا هم به پایان رسیده و من تصمیم به جدایی از EA Dice گرفتم. آخر این ماه، پایان همکاری من با استودیو خواهد بود. از همه شما کمال تشکر را دارم و باشد که همیشه نیرو همراه شما باشد!»

دنیس برنوال کارگردان خلاق Star Wars: Battlefront 2

Brannvall در سال ۲۰۱۲ به استودیوی دایس پیوست. اولین پست سازمانی او، دستیار طراح لِوِل در بازی Battlefield 4 (سال ۲۰۱۳) بود تا اینکه  فعالیت‌های او با دو بازی Star Wars: Battlefront ادامه پیدا کرد. او از دسامبر ۲۰۱۹ به‌عنوان کارگردان خلاق بازی Battlefront 2 فعالیت می‌کرد و نقش مهمی را در تشکیل ساختار این بازی برعهده داشت.

Star Wars: Battlefront 2 در سال ۲۰۱۷ رسماً منتشر شد. این بازی یکی از چهار عنوان ساخته شده براساس آی پی علمی تخیلی و فوق‌العاده محبوب استار وارز است که از زمان واگذاری لایسنس این مجموعه به الکترونیک آرتز در سال ۲۰۱۳ ساخته شد. بازی‌های دیگر این سری نیز عبارت‌اند از نسخه اورجینال Battlefront، بازی Jedi: Fallen Order از استودیو ریسپاون و بازی جدید Squadrons از استودیوی موتیو.

ناشر بازی‌های استار وارز، تاکنون آغاز فرایند ساخت بازی‌های متعددی از مجموعه Star Wars را تأیید کرده که از میان آن‌ها می‌توان به Project Ragtag از استودیوی Visceral و Project Orca از EA ونکوور اشاره کرد. اسپین آف بازی Star Wars: Battlefront به نام Viking نیز در این فهرست جا می‌گیرد.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده