// پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۵

شایعه تازه‌ای خبر از وجود یک شخصیت قابل بازی زن در GTA 6 می‌دهد

تام هندسون، یکی از شایعه‌پردازان شناخته شده به‌تازگی در توییتر خود ادعا کرده که GTA 6 دارای دو شخصیت قابل بازی زن و مرد خواهد بود.

با اینکه شرکت Rockstar Games هنوز به‌صورت رسمی از بازی Grand Theft Auto 6 رونمایی نکرده است، ولی با درنظر گرفتن موفقیتی که GTA 5 و بخش آنلاین آن یعنی GTA Online از سال ۲۰۱۳ تا به امروز به‌دست آورده‌اند، دیر یا زود باید منتظر معرفی رسمی قسمت ششم مجموعه‌ی محبوب GTA باشیم. همچنین با اینکه هنوز هیچ اطلاعات موثقی از GTA 6 به بیرون درز نکرده، بازار شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی آن بسیار داغ است و این موضوع را نیز نمی‌توان کتمان کرد که برخی از این شایعات ممکن است درنهایت درست از آب دربیایند.

تام هندرسون به‌تازگی در حساب توییتری خود این ادعا را مطرح کرده که GTA VI دارای یک شخصیت قابل بازی (پروتاگونیست) زن و یک شخصیت قابل بازی مرد خواهد بود. اگر این شایعه صحت داشته باشد، در تاریخ مجموعه‌ی جی‌تی‌ای بی‌سابقه خواهد بود؛ چراکه در طول این سال‌ها، هیچ‌یک از بازی‌های GTA شخصیت قابل بازی زن نداشته‌اند.

بخشی از جامعه‌ی بازیکنان GTA نیز سال‌ها است که از راک‌استار گیمز تقاضا دارند یک کارکتر اصلی مونث را در قسمت جدید این مجموعه قرار دهد. GTA V دارای سه پروتاگونیست مختلف بود که البته همگی آن‌ها مرد بودند. معرفی یک شخصیت اصلی زن برای اولین‌بار در این مجموعه می‌تواند منجر به خلق المان‌های جدیدی در گیم‌پلی جی‌تی‌ای شود که احتمالا پیش‌تر امکان اجرای آن‌ها وجود نداشت. باتوجه‌به سابقه‌ی درخشان راک‌استار گیمز در خلق شخصیت‌های چندبعدی و پیچیده، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که اگر هم قرار باشد پروتاگونیست زنی در GTA 6 حضور داشته باشد، به دور از کلیشه‌های معمول شخصیت‌های مونث در ویدیو گیم‌ها طراحی می‌شود.

هنوز نمی‌دانیم که راکستار بالاخره چه زمانی قصد دارد دست به معرفی رسمی GTA 6 بزند. آن‌ها همین حالا هم ازطریق جهان GTA Online درآمد قابل‌توجه‌ای به‌دست آورده‌اند. اخیرا یکی از اینسایدرهای شناخته‌ شده‌ی مجموعه‌ی جی‌تی‌ای گفته بود که GTA VI احتمالا قرار نیست به این زودی‌ها منتشر شود. این موضوع می‌تواند به این معنی باشد که شرکت مادر راک‌استار گیمز یعنی تیک-تو فعلا دوست ندارد با انتشار یک جی‌تی‌ای جدید، جلوی منبع درآمد سرشاری که از جی‌تی‌ای آنلاین سرازیر می‌شود را بگیرد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ آیا با وجود دو شخصیت قابل بازی زن و مرد در GTA 6 موافق‌اید یا مخالف؟ لطفا نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamefragger
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده