نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۴

بازی Battlefield 6 در تعطیلات ۲۰۲۱ منتشر می‌شود

شرکت الکترونیک آرتز در کنفرانس مالی اخیرش اعلام کرد که بازی Battlefield 6 در تعطیلات سال ۲۰۲۱ در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تاریخ انتشار بازی Battlefield 6 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/سری اس و کامپیوتر تعیین شده است. شرکت الکترونیک آرتز در جریان کنفرانس مالی روز گذشته‌ی خود اعلام کرد که بازی Battlefield تازه در فصل تعطیلات بعدی از راه می‌رسد. این شرکت هیچ اشاره‌ای به پلتفرم‌های بازی «بتلفیلد ۶» نکرد، اما اگر بازی برای انتشار در تعطیلات ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است، باید انتظار عرضه‌ی آن برای کنسول‌های نسل نُهم و کامپیوتر را داشته باشیم. معلوم نیست که آیا این بازی تنها برای پلتفرم‌های نسل بعدی توسعه می‌یابد یا با اثری میان-نسلی طرف هستیم که در دسترس کاربران ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 نیز قرار می‌گیرد. الکترونیک آرتز در طول کنفرانس تلفنی اخیر اظهار داشت که تمرکز استودیوی دایس روی ارائه‌ی «تجربه‌ای هم‌راستا با نسل بعدی از این مجموعه» است که احتمالاً به عرضه‌ی بازی تنها برای کنسول‌های نسل نُهم اشاره می‌کند.

شرکت الکترونیک آرتز خاطر نشان می‌کند که بازخوردهای بسیار مثبتی از آزمایش‌های داخلی گرفته که این امر باعث افزایش اطمینان به محصول شده است. ضمناً آن‌ها این نوید را می‌دهند که بازی Battlefield 6 دارای «مقیاسی پیش‌تر دیده نشده» و دستاوردهای فنی جدیدی است که تنها با فناوری‌های نسل بعدی امکان‌پذیر می‌شود. الکترونیک آرتز در این‌باره گفت: «استودیوی دایس بازی بتلفیلد بعدی را با مقیاس و پیشرفتی پیش‌تر دیده نشده می‌سازد. پیشرفت‌های فنی کنسول‌های تازه امکان ارائه‌ی تجربه‌ای هم‌راستا با نسل بعدی از این مجموعه را برای تیم سازنده فراهم می‌کند. آزمایش‌ بازی در داخل استودیو در حال انجام است و تیم سازنده بازخوردهای بسیار مثبتی را از آن دریافت کرده است.»

متأسفانه اطلاعات بیشتری از نسخه‌ی بعدی بازی بتلفیلد ارائه نشد، اما الکترونیک آرتز اعلام کرد که در فصل بهار جزئیات بیشتری از آن را با طرفداران به اشتراک می‌گذارد؛ بنابراین احتمالاً در آن زمان شاهد معرفی کامل بازی خواهیم بود. الکترونیک آرتز اولین‌بار در ماه ژوئیه‌ی ۲۰۲۰ بازی Battlefield 6 را معرفی کرد و این بازی از آن زمان در سکوت خبری فرو رفته است. بسیاری اعتقاد دارند که بازی مورد بحث در مراحل اولیه‌ی توسعه به سر می‌برد که با در نظر گرفتن عرضه‌ی آن در تعطیلات ۲۰۲۱ احتمالاً درست است. اکترونیک آرتز در نظر دارد تا بازی «بتلفیلد ۶» را در تعطیلات ۲۰۲۱ روانه‌ی بازار کند. تابه‌حال هیچ صحبتی از پلتفرم‌های این بازی به میان نیامده است و احتمالاً دست کم تا ماه مارس شاهد انتشار هیچ خبری در این رابطه نخواهیم بود. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با زومجی در میان بگذارید.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده