نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۶

نسخه‌های فیزیکی Cyberpunk 2077 توسط فروشگاه گیم ‌استاپ پس ‌گرفته می‌شوند

پس از سونی و مایکروسافت، این‌بار نوبت فروشگاه گیم‌استاپ است تا با تغییر در قوانین و سیاست‌های خود نسخه‌های فیزیکی خریداری شده بازی سایبرپانک 2077 را پس بگیرد.

استودیوی سی دی پراجکت رد بالاخره چند روز پیش بازی مورد انتظار خود یعنی Cyberpunk 2077 را برای کنسول‌های نسل هشتمی و پی سی روانه بازار کرد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که این بازی اگرچه پیش از عرضه خود انتظارات زیادی را ایجاد کرده بود، اما به‌نظر می‌رسد حداقل نسخه کنسولی آن نتوانسته عملکرد مثبتی از خود به‌جا بگذارد.

احتمالا در این مدت شما هم از مشکلات و باگ‌های متعدد این نسخه از بازی سایبرپانک 2077 باخبر شده‌اید. قضیه تاحدی جدی بود که حتی تیم سازنده با انتشار بیانیه‌ای از جامعه کاربری خود بابت وجود چنین مسائلی عذرخواهی کرد.

در حالیکه سونی و مایکروسافت به‌صورت رسمی اعلام کرده بودند که با تغییر در قوانین خود نسخه‌های دیجیتالی خریداری شده توسط کاربران را پس خواهند گرفت، حال به‌نظر می‌رسد راهکاری برای خریداران نسخه‌های فیزیکی آن نیز به‌وجود آمده است. در جدیدترین اخبار بازی، خوشبختانه خرده‌فروش گیم‌استاپ در امریکا در اقدامی مشابه با اعمال تغییراتی در سیاست‌های کاری خود تصمیم به پس گرفتن نسخه‌های فیزیکی بازی Cyberpunk 2077 گرفته است. این تغییر سیاست باعث شده برخلاف معمول این فروشگاه، افرادی که حتی بازی را باز کرده‌ باشند هم بتوانند درصورت تمایل آن را پس بدهند.

احتمالا به‌خاطر دارید که در ابتدا سونی بود که این قانون را اجرا و با حذف کامل بازی از روی فروشگاه خود امکان پس دادن آن را برای کاربران خود مهیا کرد. پس از آن مایکروساف نیز فرایند پس دادن نسخه دیجیتالی بازی را راحت‌تر کرد.

حال باید منتظر ماند و دید طی روزها و ماه‌‌های آینده با انتشار به‌روزرسانی‌هایی، تیم سازنده می‌تواند مشکلات متعدد سایبرپانک را رفع کند یا خیر؟ اگر شما هم فرصت تجربه بازی را پیدا کرده‌اید، لطفا نظرات خود درمورد آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید. 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده