نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

مایکروسافت فرایند پس دادن نسخه دیجیتالی Cyberpunk 2077 را راحت‌تر کرد

با اعلام رسمی مایکروسافت، حال تمام کاربرانی که نسخه دیجیتالی بازی Cyberpunk 2077 را خریداری کرده‌اند، می‌توانند درصورت عدم رضایت، پول خود را به‌صورت کامل پس بگیرند.

مدت زمان زیادی از عرضه یکی از مورد انتظارترین بازی سال نمی‌گذرد. استودیوی سی دی پراچکت رد بالاخره پس از سال‌ها انتظار و تاخیرهای پیاپی بازی Cyberpunk 2077 را روانه بازار کرد. اثری که به‌لطف نمایش‌های جذاب و تیم سازنده باسابقه و خوش‌نام خود توقعات و انتظارات گیمرها را روزبه‌روز بیشتر کرده بود. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که عملکرد ساخته جدیدی این استودیوی لهستانی برخلاف پیش‌بینی‌ها روی کنسول‌های نسل هشتم اصلا مورد رضایت کاربران قرار نگرفت؛ قضییه تاجایی پیش رفت که حتی چند روز پیش تیم سازنده با انتشار بیانیه‌ای از همه مردم عذرخواهی کرد.

انتقاد و شکایت‌های گیمرها از این بازی به‌حدی رسید که روز گذشته سونی با حذف کردن سایبرپانک ۲۰۷۷ از پلی استیشن استور به کاربران اجازه داد که بازی را راحت‌تر از قبل پس دهند و پول خود را پس بگیرند. با اینکه مدتی است که رقیب سونی یعنی مایکروسافت قابلیت پس دادن بازی‌ها را فراهم کرده بود، اما در جدیدترین اخبار بازی ردموندی‌ها روند آن را برای بازی Cyberpunk 2077 راحت‌تر کردند.

حساب رسمی توییتر مایکروسافت تایید کرد که قوانین و سیاست‌های خود در این زمینه را کمی تغییر داده تا هر کاربری که نسخه دیجیتالی بازی Cyberpunk 2077 را تهیه کرده‌ و خواهان پس دادن آن است، به‌راحتی بتوانند پول خود را به‌صورت کامل دریافت کند. 

مراحل انجام این کار بسیار ساده است. ردموندی‌ها لینکی را برای گیمرها فراهم کرده‌اند. با کلیک روی آن به صفحه پشتیبانی مایکروسافت وارد می‌شوید. خوشبختانه مایکروسافت بخش مخصوصی را برای بازی Cyberpunk 2077 طراحی کرده است. با انتخاب آن قسمت به توضیحاتی درمورد تلاش‌های تیم سازنده جهت رفع باگ‌ها و مشکلات بازی اشاره شده است. «ما همگی می‌دانیم که استودیوی سی دی پراجکت رد برای توسعه و انتشار بازی با چالش‌های زیادی همراه بوده است. با این وجود تجربه بازی روی کنسول‌های نسل هشتم برای بسیاری از کاربران راضی کننده نبوده است. به‌منظور اینکه از بهبود تجربه گیمرها روی پلتفرم ایکس باکس اطمینان حاصل کنیم، سیاست و قوانین فعلی خود در رابطه با پس گرفتن بازی و برگشت پول خریداران را بهبود بخشیده‌ایم و دستخوش تغییرات کرده‌ایم.»

اگر شما هم جدیدترین و جنجالی‌ترین ساخته استودیوی لهستانی سی دی پراجکت رد را بازی کرده‌اید، لطفا تجربیات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع theverge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده