// شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۵

مشکل کرش شدن بازی Cyberpunk 2077 روی کنسول‌های پلی استیشن هنوز پس از آپدیت جدید حل نشده است

مشکل کرش شدن دائمی بازی Cyberpunk 2077 حتی پس از انتشار پچ 1.05 این بازی روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 هنوز رفع نشده است.

چندی پیش یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال منتشر شد و استودیوی سی دی پراچکت رد بالاخره پس از سال‌ها انتظار و تاخیرهای پیاپی بازی Cyberpunk 2077 را روانه بازار کرد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که عملکرد این بازی برخلاف پیش‌بینی‌ها روی کنسول‌های نسل هشتم اصلا مورد رضایت کاربران قرار نگرفت و انتقاد و شکایت‌های گیمرها از این بازی به‌حدی رسید که روز گذشته سونی با حذف کردن سایبرپانک ۲۰۷۷ از پلی استیشن استور به کاربران اجازه داد که بازی را راحت‌تر از قبل پس دهند و پول خود را پس بگیرند.

در توضیحات به‌روزرسانی جدیدی که به‌تازگی برای بازی Cyberpunk 2077 منتشر شده است، بیان شده که بازی از نظر ثبات بهبود یافته است و بسیاری از بازیکنان امیدوار بودند که یکی از بزرگ‌ترین مشکلات بازی Cyberpunk 2077 یعنی کرش شدن مداوم آن، برطرف شده باشد. بنابر گزارش‌های بازیکنان، این بازی هم روی کنسول پلی استیشن 4 و هم روی کنسول پلی استیشن 5، ازطریق قابلیت Backwards Compatibility، تقریباً به فاصله‌ی هر نیم الی یک ساعت کرش می‌شود. هرچند وضعیت کرش شدن بازی برای بعضی از بازیکنان از دیگران بدتر به نظر می‌رسد.

متأسفانه به‌نظر می‌رسد که به‌روزرسانی 1.05 کمکی به این مشکل نکرده باشد و گزارش‌های مشابهی در سراسر اینترنت مبنی‌بر اینکه هنوز هم این مشکل وجود دارد، منتشر شده است. همچنین علاوه‌براین موضوع، به‌نظر می‌رسد که این پچ همچنان مشکل کار نکردن تلفن درون بازی را حل نکرده است. طبق گزارش‌های منتشر شده به‌نظر می‌رسد که باگ بسیار مشکل سازی که باعث شده تلفن درون بازی بعضی بازیکنان از کار بیافتد و هیچ تماسی به تلفن شخصیت وی گرفته نشود، هنوز هم پس از انتشار پچ 1.05 حل نشده است.

مشخص نیست که آیا بازی Cyberpunk 2077 پچ‌های دیگری را قبل از تعطیلات سال جدید میلادی دریافت خواهد کرد یا خیر. استودیو CD Projekt Red اعلام کرده است که دو به‌روزرسانی بزرگ به ترتیب در ژانویه و فوریه ۲۰۲۱ (دی تا اسفند) در دسترس قرار خواهند گرفت و اگر این اتفاق بیافتد ممکن است ظرف چند ماه آینده شاهد بازگشت این بازی به فروشگاه پلی استیشن باشیم.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده