نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۵

Fall Guys پس از Overwatch بزرگترین عرضه روی پی سی را داشته است

به‌نظر می‌رسد موفقیت‌های بازی Fall Guys تمامی ندارد؛ چراکه به‌تازگی گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد این بازی پس از سال ۲۰۱۶ و انتشار Overwatch، بزرگترین عرضه روی پی سی را به‌خود اختصاص داده است.

در نمایشگاه E3 2019 بود که استودیوی دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) یک بازی جدید و متفاوت را معرفی کرد. بازی Fall Guys: Ultimate Knockout که استودیوی Mediatonic نیز وظیفه ساخت آن را برعهده دارد، الهام گرفته شده از برنامه‌ها و مسابقات تلویزیونی معروفی چون Takeshi’s Castle و It’s a Knockout است. گیمر در این بازی بتل رویال چندنفره با محیط و حال‌وهوایی کارتونی باید به‌صورت رقابتی از موانع پیش‌روی خود گذشته و جان سالم به در ببرد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا از موفقیت‌های بالای این بازی اطلاع دارید؛ تاجایی که به‌سرعت توانست در استیم از مرز فروش هفت میلیون نسخه عبور کرده و همچنین در صدر پرفروش‌ترین‌ بازی‌های پلی‌ استیشن پلاس قرار گیرد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش گزارشی منتشر شد که نشان می‌دهد موفقیت و محبوبیت بازی Fall Guys تنها به همین‌جا ختم نمی‌شود. گزارش‌ها حاکی از آن است که این بازی تنها در ماه اوت (مرداد-شهریور) برای تیم سازنده خود ۱۸۵ میلیون دلار کسب درآمد کرده و پس از انتشار بازی Overwatch در سال ۲۰۱۶، لقب بزرگ‌ترین عرضه روی پلتفرم پی سی را به خود اختصاص داد.

گزارش فروش بازی ها در ماه آگوست و صدر نشینی بازی Fall Guys

از این بازی که بگذریم، آمار و ارقام نشان می‌دهند صنعت بازی‌های ویدیویی به‌لطف سود به‌دست آمده از بخش دیجیتال، نسبت به سال گذشته حدود ۱۶ درصد بیشتر سودآوری داشته است. دراین‌میان بازی‌های ورزشی چون Madden 21، شبیه‌ساز بسکتبال NBA 2K21 و بازی گلف PGA Tour 2K21 تنها در ماه اوت توانسته‌اند ۳۲۱ میلیون دلار فروش کنند.

معمولا کم پیش می‌آید صحبت از میزان فروش در میان باشد و یادی از بازی فورتنایت (Fortnite) نکنیم؛ معرفی فصل جدید این بازی توانست تب‌وتاب میان گیمرها را بیش‌از پیش کند و همین امر باعث شد بازی فورتنایت نسبت به ماه گذشته ۷۶ درصد رشد را به خود ببیند.

بازی Fall Guys: Ultimate Knockout در حال حاضر برای دو پلتفرم پلی‌ استیشن 4 و پی سی در دسترس قرار دارد. اگر شما هم این بازی را تجربه کرده‌اید لطفا نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده