نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۵

توسعه‌دهندگان Fall Guys درباره سیستم ضد تقلب این بازی توضیح می‌دهند

سازندگان بازی محبوب Fall Guys در استودیوی Mediatonic با آپدیت بعدی خود سیستم آنتی چیت اپیک گیمز را به این بازی اضافه می‌کنند.

بازی Fall Guys به‌طور کلی درباره خوش گذراندن است؛ در دنیای شاد و جذاب این بازی مینی‌گیم‌های متعددی طراحی شده که هدف از آن‌ها فقط سرگرم ساختن بازیکنان بوده و خبری از رقابت‌های سخت و چالش برانگیز نیست. متأسفانه دراین‌میان یک مشکل اساسی وجود دارد و آن هم افرادی هستند که در بازی تقلب می‌کنند. این دسته از بازیکنان با استفاده از ترفندهای متقلبانه خود، گاهی اوقات تجربه لذت بخش و بدون دغدغه این بازی را مختل می‌کنند.

این مشکل موجب اذیت شدن سایر بازیکنان شده و ازاین‌رو، توسعه‌دهندگان مدیاتونیک نیز در جهت رفع آن تلاش می‌کنند. سازندگان این بازی بتل رویال، در گفتگوی اخیر خود درمورد اقدامات اولیه این شرکت برای متوقف کردن امکان تقلب در جریان بازی و انتقال این بازیکنان به یک جزیره اختصاصی صحبت می‌کنند.

نسخه‌ی Fall Guys مکانیزم Cheater Island محل مخصوصی را برای این دسته از بازیکنان فراهم کرده تا در شرایط برابر و در مقابل همدیگر بازی کنند. در ابتدای کار، افراد زیادی در این جزیره حضور نداشتند و این موضوع موجب شده بود تا بازیکنان قادر به پیدا کردن مینی‌گیم‌های مورد نظر خود نباشند. مدیاتونیک قصد نداشت تا در اینباره صحبت کند؛ چراکه وقتی بازیکنان متقلب متوجه می‌شدند که تنها در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند، تصمیم به ترک جزیره می‌گرفتند.

گیم پلی بازی بتل رویال Fall Guys

رفته رفته بازیکنان مجدداً به بازی‌های عادی راه پیدا کردند. ضمن این ویدیوی بازی‌هایی که در Cheater Island انجام می‌شد، توسط بازیکنان در اینترنت منتشر شد. این اتفاق نه‌تنها باعث شد تا وجهه بازی خراب شود، بلکه نشان می‌داد برخی بازیکنان قانون‌مند نیز در این جزیره قرار گرفته‌اند. بنابراین Fall Guys نهایتاً تصمیم به توقف Cheater Island گرفته و به‌جای آن، سیستم ضد تقلب اپیک را وارد بازی می‌کند.

توسعه‌دهندگان این بازی درکنار آپدیت Big Yeetus، نرم‌افزار ضد تقلب Epic را در بازی اعمال خواهند کرد. این سیستم می‌تواند مشکل تقلب در Fall Guys را برطرف کند. البته که برخی افراد مجدداً می‌توانند راهی برای دور زدن آن پیدا کنند اما مطمئناً این یک قدم مؤثر در یک مسیر درست است. امیدواریم که این اقدام یکی از معدود مشکلات این بازی جذاب را حل کرده و به تجربه عادلانه و لذت بخش آن کمک کند.

Fall Guys هم‌اکنون برای پی سی و پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد. هنوز صحبتی درباره زمان انتشار آپدیت Big Yeetus نشده است. احتمال دارد در حوالی زمان آغاز فصل دوم شاهد انتشار این به‌روزرسانی باشیم.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده