// دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۲

Resident Evil Village ظاهرا بازیکنان را با دشمنان آشنایی روبرو خواهد کرد

در تصاویر جدیدی که از Resident Evil Village به بیرون درز کرده، هیولاهایی حضور دارند که ظاهرا نسخه‌ی غول‌پیکرتر و وحشتناک‌تر یکی از دشمنان قبلی مجموعه‌ی رزیدنت ایول هستند.

هکرها با حمله‌ی‌ سایبری که اخیرا به سرورهای Capcom انجام دادند، اطلاعات زیادی را به سرقت بردند و برنامه‌های چند سال آینده‌ی این غول بازی‌سازی ژاپنی را فاش کرد‌ه‌اند. بسیاری از این اطلاعات فاش شده مربوط‌به مجموعه‌ی Resident Evil می‌شود؛ از بازه‌ی زمانی برنامه‌ریزی‌ شده برای انتشار Resident Evil Village گرفته تا Resident Evil Revelations 3 که قرار است روی نینتندو سوییچ تمرکز کند؛ گرچه احتمالا انحصاری سوییچ نخواهد بود. حال اطلاعات جدیدی که از کپکام فاش شده، شامل جزئیات جالبی از بازی رزیدنت اویل ویلج می‌شود.

ادامه این مطلب ممکن است جزئیاتی از بازی Resident Evil Village را برای شما فاش کند

.

.

به‌تازگی تصاویری فاش شده از بازی رزیدنت ایول ویلج در اینترنت دست‌به‌دست می‌شوند که در آن دشمنان هیولایی بازی نشان داده می‌شود و از ظاهر آن‌ها می‌توان به این نتیجه رسید که همان Moldedها در بازی Resident Evil 7 هستند. آن‌ها که تقریبا تنها دشمنان اصلی و متداول در نسخه‌ی هفتم رزیدنت ایول بودند، طبق این تصاویر، به‌نظر می‌رسد که قرار است در جدیدترین قسمت مجموعه نیز حضور داشته باشند. نکته‌ی جالب این است که آن‌ها در نسخه‌ی جدید بسیار غول‌پیکرتر شده‌اند و حالا شکل‌های متفاوتی دارند.

تصاویر فاش شده از دشمنان RE Village شبیه Moldedها در RE7

تصاویر فاش شده از دشمنان RE Village شبیه Moldedها در RE7

یکی از آن‌ها بال‌هایی عضلانی دارد و شبیه اژدها یا چیزی شبیه آن است. هیولای دیگر نیز با بالاتنه‌ای شبه‌انسان و پایین‌تنه‌ای وحشتناک و عجیب‌و‌غریب انگار از دل داستان‌های لاوکرفتی بیرون آمده است. هیولاهایی که در این تصاویر دیده‌ می‌شوند، کمی به باس‌های سری دارک سولز شباهت دارند و همین موضوع می‌تواند نوید این را دهد که قرار است در رزیدنت اویل ویلج با دشمنان غول‌آسا و احتمالا سرسختی روبه‌رو شویم.

تصاویر فاش شده از دشمنان RE Village شبیه Moldedها در RE7

تصاویر فاش شده از دشمنان RE Village شبیه Moldedها در RE7

رزیدنت ایول ویلج از نظر داستانی دنباله‌ای بر رزیدنت اویل 7 به‌شمار می‌رود و ایتن و میا، زوج قسمت هفتم نیز در آن حضور دارند. به همین دلیل، بازگشت دشمنان اصلی قسمت هفتم به ویلج چندان دور از انتظار نیست. باید منتظر ماند و دید که Moldedها قرار است چه نقشی در داستان قسمت جدید داشته باشند.

بازی Resident Evil Village در سال ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی عرضه خواهد شد. همچمین کپکام چند وقت پیش گفته بود که احتمال دارد این بازی را برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان پورت کند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده